بلاگ

مقایسه پیستوله برقی و بادی

مقایسه پیستوله برقی و بادی
5/5 - (1 امتیاز)

مقایسه پیستوله برقی و بادی به افرادی که قصد خرید این نوع ابزارها را دارند کمک می کند تا بتوانند با توجه به نیاز خود انتخاب درست تری داشته باشند. در واقع انتخاب بین پیستوله برقی و یا بادی باید با توجه به نوع کار و شرایط موجود انجام شود.

پیستوله بادی یکی از پرطرفدارترین ابزارهای حرفه ای اجرای انواع رنگ بشمار می رود که سهم بیشتری از بازار رنگ را به خود اختصاص داده است. اما پیستوله برقی برای انجام کار در شرایط خاص به جای پیستوله بادی طراحی و ساخته شده است. بنابراین ما در این مقاله قصد داریم به مقایسه پیستوله برقی و بادی بپردازیم، پس با ما همراه شوید.

بیشتر بدانید: پیستوله برقی یا بادی کدام بهتر است

بعضی از رنگ کارها در کارگاه رنگ کاری فعالیت می کنند، در این شرایط بکار بردن پیستوله برقی به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود و بدون تردید خرید پیستوله بادی، شیلنگ و کمپرسور هوا به شما توصیه می شود.

۱) مکان رنگ کاری

مقایسه پیستوله برقی و بادی: مکان رنگ کاری
بعضی از رنگ کارها در کارگاه رنگ کاری فعالیت می کنند، در این شرایط بکار بردن پیستوله برقی به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود و بدون تردید خرید پیستوله بادی، شیلنگ و کمپرسور هوا به شما توصیه می شود.

در مقابل برخی رنگ کارها نیز ناچارند برای رنگ کاری به خارج از کارگاه و در مکان انجام پروژه مراجعه کنند. در چنین شرایطی دو راهکار برای آن ها وجود دارد یا کمپرسور هوا را با خود به محل انجام پروژه ببرند و یا این که از پیستوله برقی استفاده کنند.

حمل و جابجایی کمپرسور هوا و تجهیزات مربوط به آن به محل انجام پروژه کار بسیار سخت و دشواری می باشد، اما در مقابل در چنین شرایطی استفاده از پیستوله برقی برای استاد کار راحت و آسان است.

۲) کارایی و امکانات

مقایسه پیستوله برقی و بادی: کارایی و امکانات
اگر قصد دارید رنگ کاری را به صورت حرفه ای انجام دهید باید از پیستوله ای استفاده کنید که قابلیت تغییر تنظیمات و شرایط پاشش در آن وجود داشته باشد. امکانات و توانایی های پیستوله بادی در مقایسه با پیستوله برقی در زمینه سفارش سازی تنظیمات بیشتر می باشد. به همین سبب اگر این قابلیت و توانایی برای شما اهمیت دارد ما به شما توصیه می کنیم که پیستوله بادی را خریداری کنید.

۳) قیمت

مقایسه پیستوله برقی و بادی: قیمت
اگر بخواهیم به لحاظ قیمت دو پیستوله برقی و بادی را با یکدیگر مقایسه کنیم باید به شما بگویید که پیستوله برقی ارزان تر است و اگر قصد دارید دیوار خانه و حیاط را رنگ کاری کنید، پیستوله برقی می تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

۴) کیفیت پاشش

مقایسه پیستوله برقی و بادی: کیفیت پاشش
به لحاظ کیفیت پاشش با توجه به قابلیت انجام تنظیماتی که در پیستوله بادی وجود دارد بدون تردید پیستوله بادی بهترین گزینه می باشد. به همین سبب اگر می خواهید رنگ کاری با کیفیتی انجام دهید ما به شما پیشنهاد میکنیم که پیستوله بادی را خریداری کنید.

۵) فشار هوا

مقایسه پیستوله برقی و بادی: فشار هوا
پیستوله برقی برای پاشش مستقیم و پاشش با فشار هوا از یک موتور برقی استفاده می کند. در این نوع پیستوله مخزنی وجود ندارد و به همین سبب شما ناچارید که از یک فشار هوای یکنواخت برای انجام فرآیند رنگ کاری استفاده کنید. اما در پیستوله بادی با توجه به این که دستگاه با یک شیلنگ به مخزن کمپرسور هوا وصل شده است، از فشار هوای بیشتری نسبت به پیستوله برقی برخوردار است.

پیستوله برقی دوو

پیستوله برقی دوو
پیستوله نقاشی برقی دوو مدل DASP 400 یکی از بهترین مدل های موجود در بازار می باشد. از مزایای دیگر پیستوله برقی دوو نسبت به برندهای مشابه موجود در بازار، گارانتی و خدمات بعد از فروش این دستگاه می باشد، که به تعهد نارنج لند و به مدت شش ماه می باشد.

بیشتر بدانید: معرفی و راهنمای خرید ابزار های بادی

در پیستوله بادی با توجه به این که دستگاه با یک شیلنگ به مخزن کمپرسور هوا وصل شده است، از فشار هوای بیشتری نسبت به پیستوله برقی برخوردار است.

اگر برای انتخاب و خرید پیستوله برقی دوو، نیازمند راهنمای جامع و دقیق تری هستید فروشگاه آنلاین نارنج لند می تواند در این زمینه به شما کمک کند. دوو یک برند قدیمی و معتبر جهانی در زمینه تولید تجهیزات برقی است. داشتن استانداردهای لازم و کیفیت بالای تولیدات این برند کره ای باعث شده است تا از دیرباز دوو برندی مطمئن و برتر در عرصه ساخت محصولات صنعتی، کشاورزی، باغبانی و ابزار برقی باشد.

اگر قصد خرید پیستوله برقی دوو را دارید، شما می توانید از طریق بخش فروشگاه آنلاین سایت نارنج لند سفارش خود را ثبت کنید و یا در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *