بلاگ

معرفی و راهنمای خرید ابزار های بادی

ابزار های بادی
5/5 - (1 امتیاز)

اگر به دنبال خرید ابزار بادی هستید پس شما را دعوت میکنم که تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

ابزار های بادی در واقع ابزاری هستند که در آنها هوای فشرده به وسیله یک موتور پنوماتیک به انرژی مکانیکی تبدیل می شود. این ابزارها در واقع یک وسیله قدرتمند هستند که با نیروی هوای فشرده یا گاز دی اکسید کربن فشرده که به وسیله کمپرسور ایجاد می شود کار می کنند. باید گفت که ابزارهای بادی نسبت به ابزارهای برقی ایمنی بیشتری دارند و از قدرت بیشتری نیز برخوردار هستند.

بیشتر بدانید: خرید کمپرسور بدون روغن (اویل فری) و تفاوت آن با کمپرسور روغنی

 

خرید ابزار بادی

 

ابزار های بادی

 

برای اینکه بتوانید یک ابزار بادی استاندارد و با کیفیت خریداری کنید باید بتوانید به مراکز مجاز و مورد اطمینان مراجعه کنید. امروزه با توجه به کمبود وقت و هزینه های رفت و آمد، حمل و نقل و غیره ما می‌توانیم روش بهتری را به شما پیشنهاد کنیم و آن هم خرید غیر حضوری و به صورت آنلاین از فروشگاههای معتبر اینترنتی می باشد.

شاید یافتن یک فروشگاه معتبر فروش ابزار آلات صنعتی، برقی و قدرتی، برای شما مشکل باشد اما نگران نباشید فروشگاه نارنج لند با ارائه محصولات برقی و قدرتی و البته با پشتیبانی فنی قبل و بعد از خرید این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید ابزار های مورد نیاز خود را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن تهیه کنید.

مزیت خرید ابزارآلات بادی

در رابطه با ابزارهای بادی می توان گفت که به وسیله هوای فشرده کار می کنند و در هنگام کار کردن با آن ها نیازی نیست که نگران اتمام شارژ باتری دستگاه خود باشید. همچنین از دیگر مزیت‌های ابزارهای بادی این است که در هنگام کار کردن کابل و سیم های این دستگاه در زیر دست و پای شما نخواهد بود و شما می توانید به راحتی و با امنیت به کار خود ادامه دهید.

 

اهمیت استفاده از ابزار های بادی

 

معرفی و راهنمای خرید ابزار های بادی

 

ابزارهای بادی یکی از پرمصرف‌ترین ابزارها در صنایع مختلف هستند. در گذشته استفاده از ابزارهای بادی فقط به یکسری صنایع خاص مانند معادن، راه سازی و ماشین سازی محدود می شد. اما در حال حاضر این گونه ابزارها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. شایان ذکر است که امروزه استفاده از این ابزارها در بین مردم عادی نیز که استفاده های ساده و معمولی از این دستگاه ها دارند نیز رایج شده است.

انواع ابزار های بادی

از جمله پرمصرف ترین ابزار های بادی می توان به دریل بادی، پیچ گوشتی بادی، فرز بادی، قیچی بادی، پیستوله بادی، پرچ کن بادی، چکش ­بادی، بکس ­بادی، پمپ باد، منگنه و میخکوب بادی، جغجغه بادی، بالانسر، پولیش زن بادی، ابزار بادی نجاری، اره پنوماتیک، ابزار جانبی بادی و … اشاره نمود شما می توانید هر یک از این محصولات را با قیمت مناسب و در کوتاهترین زمان از فروشگاه اینترنتی نارنج لند تهیه کنید.

دریل بادی

دریل بادی وسیله ای است که می توان از آن برای سوراخ کردن و همچنین همزن در صنایع مختلف استفاده کرد و باید گفت که این وسیله یکی از محبوب ترین و پرمصرف ترین وسیله ها در صنایع مختلف می باشد. انواع برندهای معتبر باکیفیتی چون دوو این محصول را تولید و روانه بازار کرده اند.

بکس بادی

بکس بادی و یا آچار بادی به نام های دیگری چون ایمپکت بادی و آچار پنوماتیک نیز شناخته می شود. این وسیله برای باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره ها است. این محصول به وسیله برندهای معتبر و مختلفی همچون دوو ساخته و عرضه شده است.

فرز بادی

این ابزار از آن معمولاً برای مکان هایی که نیاز به برش و شیار دارند استفاده می شود. از کاربردهای دیگر این دستگاه می‌توان به فرم تراشی و صفحه تراشی نیز اشاره کرد و یکی از انواع پرکاربرد این دستگاه می توان به فرز انگشتی اشاره کرد و یکی از برندهای معروف در زمینه تولید فرز بادی برند معتبر جنیوس است. یک ست فرز بادی دارای ۵۰ عدد تیغه است که شما می‌توانید از آن برای انجام کارهای مختلف فنی و نجاری استفاده کنید. در ضمن  این ابزار در برخی مدل ها دارای قابلیت های مانند تنظیم ارتفاع و نصب گونیا می باشد.

پیچ گوشتی بادی

پیچ گوشتی بادی یا پیچ بازکن بادی برای باز و بسته کردن انواع پیچ های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که می تواند مانند یک پیچ گوشتی تمامی پیچ ها را مانند یک اهرم باز کند و ببندد. همچنین این ابزار دارای انواع مختلفی می باشد که از بین آنها می توان به پیچ گوشتی پرقدرت و پیچ گوشتی سرکج اشاره کرد. همچنین با خرید این ابزار شما میتوانید از قابلیت هایی مانند تغییر مکان، افزایش سرعت و چرخش به سمت راست و چپ بهره مند شوید.

پیستوله بادی

پیستوله بادی ابزاری است که توسط کمپرسور باد کارمی‌کند و با استفاده از آن می توان برای رنگ پاشی و یا پاشیدن انواع مایعات بر روی سطوح مختلف استفاده کرد. پیستوله بادی در دو نوع حرفه ای و خانگی موجود می باشد. که هم اکنون در فروشگاه تخصصی خرید ابزار نارنج لند می توانید این محصول را سفارش دهید.

 

ابزار های بادی

 

در ضمن دقت کنید که در هنگام خرید ابزار حتماً کمپرسور باد مورد نیاز به آن را نیز خریداری کنید چون این ابزار بدون وجود کمپرسور هوا کار نمی کند. کمپرسور هوا ۱۰۰ لیتری دوو مدل DAC 100 D نمونه از کمپرسور روغنی و کمپرسور هوا ۴۰ لیتری DACC40D-OF دوو نمونه ای از کمپرسورهای بدون روغن این برند باکیفیت است.

 

ابزار های بادی

 

با استفاده از این وسیله شما می توانید مبلمان و یا هر وسیله دیگر در منزل خود را به راحتی و با سرعت رنگ آمیزی کنید. پیستوله بادی در انواع پیستوله سایه پاش بادی، پیستوله گازوئیل پاش بادی، پیستوله کنیتکس پاش بادی، پیستوله رنگ پاش بادی و غیره موجود می باشد.

ابزار های بادی

 

پیستوله نقاشی برقی دوو مدل DASP 400 از بهترین مدل های موجود در بازار است که دارای ظرفیت پاشش ۸۰۰ – ۱۰۰۰ لیتر در دقیقه با فشار اسپری ۲ – ۱ دهم بار می باشد. این ابزار ضمن کیفت عملکرد از کیفت ساخت و درنتیجه دوام بالا نیز برخوردار است.

بیشتر بدانید: راهنمای خرید پیستوله رنگ پاش

 

پرچ کن بادی

پرچ کن در دو نوع دستی و بادی موجود می باشد. از نوع بادی و حرفه ای آن در صنایع مختلف استفاده می شود. پرچ کن بادی وسیله ای است که از آن برای اتصال دو ورقه فلز با استفاده از پیچ های مخصوص استفاده می شود.

پمپ باد

پمپ باد دارای حجم و ابعاد مختلف است. این وسیله در حقیقت یکی از مهمترین وسیله هایی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید. به این علت که اگر شما این وسیله را در اختیار نداشته باشید از سایر وسیله‌های بادی خود نیز نمی توانیم استفاده کنید. این وسیله تامین کننده انرژی سایر ابزار های بادی است.

پولیش ­زن بادی

پولیش زن بادی یک وسیله مناسب برای از بین بردن مشکلات ظاهری خودرو است. شما می توانید با استفاده از دستگاه پولیش زن بادی برای رفع این گونه مشکلات اقدام کنید. از برندهای معتبر که به تولید و عرضه این محصول پرداخته اند می توان به برند معروف دوو اشاره کرد.

 

کلام آخر

ابزار آلات بادی جزو آن دسته از ابزارهایی هستند که به وسیله هوای فشرده کار می کنند و امروزه به یکی از محبوب ترین و پرمصرف ترین ابزارها در صنایع مختلف تبدیل شده اند. از جمله ابزار آلات بادی مختلف می توان به مواردی از قبیل دریل بادی، پیچ گوشتی بادی، فرز بادی، قیچی بادی، پیستوله بادی، پرچ کن بادی، چکش ­بادی، بکس ­بادی، پمپ باد، منگنه و میخکوب بادی، جغجغه بادی، بالانسر، پولیش زن بادی، ابزار بادی نجاری، اره پنوماتیک، ابزار جانبی بادی و غیره اشاره کرد.

 

ابزار های بادی

 

فروشگاه تخصصی نارنج لند ارائه دهنده انواع ابزارهای برقی و قدرتی از برندهای معروف و معتبر مخصوصاً برند دوو است. شما می توانید برای خرید ابزار مورد نیاز خود با پشتیبانی تخصصی سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *