بلاگ

بهترین دستگاه جوش اینورتر موجود در بازار

دستگاه جوش اینورتر
Rate this post

آیا شما نیز به دنبال خرید و استفاده از بهترین دستگاه جوش اینورتر موجود در بازار هستید؟ آیا می دانید که برای داشتن بهترین دستگاه جوش اینورتر موجود در بازار بایستی چقدر هزینه کنید؟
ترانس جوش اینورتر ۳۵۰ آمپر دوو و مینی ترانس جوش اینورتر ۱۹۰ آمپر دوو دو مدل از بهترین مدل های موجود در بازار می باشد.
امروزه جوشکاری یکی از مهمترین و پردرآمدترین مشاغل بوده که بسیاری از افراد به دنبال یادگیری و دنبال کردن آن هستند و شما نیز می توانید فوت و فن های این حرفه را یاد گرفته و آن را به عنوان شغل خود انجام دهید.
توجه داشته باشید که برای جوشکاری به یک سری از مهمترین و ضروری ترین ابزار نیاز دارید که از مهمترین و اصلی ترین این ابزارها می توان به لباس جوشکاری، الکترود، دستکش و کلاه محافظ جوشکاری و دستگاه جوش اشاره کرد.
یکی از مهمترین این ابزار، دستگاه جوش می باشد که امروز شما می توانید انواع بسیار متنوعی از دستگاه های جوش را در سراسر جهان مشاهده کنید که هر کدام مربوط به یک برند خاص بوده و از ویژگی های بی نظیری برخوردار می باشد.
یکی از بهترین انواع این دستگاه های جوش، دستگاه جوش اینورتر می باشد که با داشتن مزایای بسیار بی نظیر و منحصر به فرد خود توانسته است توجه بسیاری از جوشکاران را به سوی خود جذب کند.

 

بیشتر بدانید: دستگاه جوش اینورتر چیست

 

 از انواع دستگاه جوش اینورتر می توان اینورتر جوش الکترود MMA، اینورتر CO2 یا میگ MIG و اینورتر تیگ TIG یا جوش آرگون را نام برد.

 

دستگاه جوش اینورتر چیست؟

دستگاه جوش اینورتر
دستگاه جوش اینورتر نوعی دستگاه جوش است که با استفاده از تکنولوژی بالا طراحی و ساخته شده است و یک منبع قوی برای انجام عمل جوشکاری می باشد. کابل برق ورودی دستگاه جوش اینورتر از تک فاز دو رشته برای جریان ۲۲۰ ولت شهری AC می باشد که این جریان AC توسط یکسری از سوئیچ به جریان متناوب DC تبدیل می شود در دستگاه جوش اینورتر مقدار جریان خروجی ولتاژ قابل تنظیم است و در طول فرایند عمل جوشکاری به وسیله ولوم آمپر خروجی دستگاه کنترل می شود. این دستگاه نسبت به دستگاه های جوش ترانسفورماتور بسیار سبک و کم حجم است و مصرف برق آن نیز کم می باشد.

 

انواع دستگاه جوش اینورتر

دستگاه جوش اینورتر
اینورتر جوش الکترود MMA: مناسب جهت جوشکاری فلزات آهنی و فولاد ها می باشند.
اینورتر CO2 یا میگ MIG: مناسب جوشکاری انواع فولاد می باشد.
اینورتر تیگ TIG یا جوش آرگون: بهترین و مقاوم ترین نوع جوش و از تخصصی ترین جوش های مورد استفاده در صنعت، جوش تیگ یا آرگون می باشد.

 

بهترین برند دستگاه جوش اینورتر

دستگاه جوش اینورتر

عبارت بهترین مارک دستگاه جوش می تواند برای هر فردی متفاوت معنی شود، چرا که بهترین از نظر هر کاربری متفاوت است. در واقع هر دستگاهی که بتواند نیاز یک کاربر را برطرف نماید و در طولانی مدت دوام و کیفیت بالایی داشته باشد، بهترین است.
اما نباید این نکته را نادیده گرفت که برخی از شرکت ها برای تولید محصولات خود از بهترین متریال و مواد اولیه استفاده نموده و با توجه به استانداردهای بین المللی آن ها را تولید می نماید. خرید چنین محصولاتی با وجود اینکه قیمت نسبتا بالایی دارند، یعنی یک سرمایه گذاری بلند مدت.
امروزه بسیاری از افراد و جوشکاران به دنبال استفاده از بهترین دستگاه جوش اینورترهای موجود در بازار هستند.
دستگاه جوش اینورتر با داشتن منبع تغذیه بسیار قدرتمند خود می تواند جریان بالایی را در جوشکاری از خود داشته و مقدار جریان های خروجی آن نیز قابل تنظیم می باشد که به شکل خودکار توسط نرم افزارهای کامپیوتری کنترل شده و می توانید بی نظیری جوشکاری را برای استفاده کنندگان از خود به ارمغان آورد.
توجه داشته باشید که این دستگاه جوش با داشتن وزن بسیار سبک خود، مناسب برای حمل بوده و می تواند مصرف برق کمتری را داشته باشید که این امر تاثیر شگردی را در میزان هزینه های جوشکاری نیز خواهد داشت.
امروزه استفاده از دستگاه جوش اینورتر در بسیاری از صنایع وابسته به جوشکاری مشاهده می شود و شما می توانید یکی از بهترین و مناسب ترین آن را تهیه و مورد استفاده دهید تا سبک جدیدی را در جوشکاری خود خلق کرده و از این طریق از جوشکاری های خود نهایت لذت را داشته باشید.

 

مزایا استفاده از دستگاه جوش اینورتر

دستگاه جوش اینورتر

  • سبک و قابل حمل
  • کاهش مصرف انرژی
  • افزایش راندمان کاری
  • جلوگیری از آلودگی صوتی
  • قوس پایدار و تعادل مناسب قدرت قوس
  • بهبود کیفیت جوشکاری های انجام شده
  • کنترل سریع مشخصات دینامیکی دستگاه در تمام شرایط

 

تفاوت دستگاه جوش اینورتر با دستگاه های قدیمی جوش

دستگاه جوش اینورتر

  • هزینه‌ تولید اینورتر ها بسیار کمتر از دستگاه‌های قدیمی بوده و همین موضوع سبب عرضه دستگاه های جوش ارزان قیمت به بازار شده است.
  • اینورترها وزن کمتر نسبت به مدل های قدیمی دارند و جابجایی آنها بسیار راحت است.
  • اینورترهای جوشکاری به توان کمتری جهت کار کردن نیاز دارند.
  • دستگاه های جوش جدید طوری طراحی شده اند که نیازی به برق سه فاز و صنعتی نداشته و به راحتی با برق خانگی کار می کنند.

 

نکات مهم استفاده از دستگاه جوش اینورتر

دستگاه جوش اینورتر

  • رعایت نسبت قطر با طول کابل در صورت نیاز به استفاده از کابل بلندتر.
  • افزایش سایز دستگاه، به ازای هر ۱۰ متر قطر کابل.
  • استفاده از نری و مادگی فابریک.
  • بستن ولوم جریان، در هنگام روشن و خاموش کردن دستگاه.
  • بعد از اتمام کار، روشن نگه داشتن دستگاه به مدت ۵ دقیقه برای خنک شدن دستگاه.
  • اجتناب از قرار دادن دستگاه در معرض مستقیم نور خورشید، بارش باران و مبدل های حرارتی.
  • تمیز کردن براده و گرد و غبار های ایجاد شده در داخل دستگاه با استفاده از دستگاه بلوور.
  • عدم استفاده از دستگاه بیش از حد توان و توجه به سیکل کاری دستگاه.

 

قیمت

دستگاه جوش اینورتر
یکی از مهمترین و موضوعاتی که در مورد خرید بهترین دستگاه جوش اینورترهای موجود در بازار وجود دارد، قیمت این محصول می باشد به طوری که افراد به خصوص جوشکاران دوست دارند تا بهترین دستگاه جوش اینورتر را با قیمت بسیار مناسب و مقدوری تهیه و خریداری نمایند.
در خصوص قیمت این محصول می توان گفت، قیمت این محصول در مقایسه با مزایای استفاده ای که دارد، بسیار مناسب و مقدرو می باشد به طوری که افراد می توانند با توجه به بودجه مالی در اختیار خود یکی از بهترین این دستگاه را تهیه و مورد استفاده قرار دهند.
لازم است بدانید که قیمت این دستگاه در مقایسه با سایر دستگاه های جوش نیز بسیار مناسب بوده و شما می توانید به راحتی با قدرت مالی خود آن را خریداری کنید. همچنین خریداران می توانند قبل از خرید مورد نظر خود قیمت آن را با سایر فروشگاه های اینترنتی دیگر مقایسه کرده و به مناسب بودن قیمت های ارائه شده در وب سایت ما پی ببرید.
همچنین در نظر داشته باشید که قیمت هر یک از انواع دستگاه جوش اینورتر با یک دیگر بسیار متفاوت بوده و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از بهترین آنها را تهیه و خریداری کنید.

 

راهنمای خرید

دستگاه جوش اینورتر

 

همان طور که گفته شد، اینورترهای جوشکاری از جدیدترین سیستم های جوشکاری به روش قوس الکتریکی می باشد که قابلیت ها و مزایای زیادی در مقایسه با ترانس های جوشکاری دارند و انواع و اقسام و مدل های مختلفی دارند که انتخاب بهترین اینورتر جوشکاری بستگی به موارد زیر دارد:

  • حجم کاری
  • ضخامت فلز مورد نظر
  • مدت زمان یا چرخه کاری
  • داشتن کلید آرک فورس
  • امکان جوشکاری آرگون
  • پالس دار یا بدون پالس
  • جنس فلز مورد نظر برای جوشکاری
  • وجود یا عدم وجود صفحه نمایشگر دیجیتال
  • میزان آمپر اینورتر (مصارف خانگی و کارگاهی ۲۰۰ و ۲۵۰ آمپر)

 

بیشتر بدانید: انواع مختلف دستگاه جوشکاری

 

از مزایا استفاده از دستگاه جوش اینورتر می توان به سبک و قابل حمل، کاهش مصرف انرژی، افزایش راندمان کاری، جلوگیری از آلودگی صوتی، قوس پایدار و تعادل مناسب قدرت قوس، بهبود کیفیت جوشکاری های انجام شده، کنترل سریع مشخصات دینامیکی دستگاه در تمام شرایط اشاره کرد.

 

کلام آخر

جدیدترین نوع دستگاه های جوش، اینورترها هستند که قادرند با هر دو جریان مستقیم و متناوب کار کنند. برخی دیگر نیز می توانند تنها با جریان مستقیم برق کار کنند. منبع تغذیه این دستگاه، جریان بالایی را در جوشکاری فراهم کرده و این مقدار جریان خروجی و ولتاژ توسط نرم افزارهای کامپیوتری قابل تنظیم و کنترل هستند.
از انواع دستگاه جوش اینورتر می توان اینورتر جوش الکترود MMA، اینورتر CO2 یا میگ MIG و اینورتر تیگ TIG یا جوش آرگون را نام برد.
از مزایا استفاده از این دستگاه می توان به سبک و قابل حمل، کاهش مصرف انرژی، افزایش راندمان کاری، جلوگیری از آلودگی صوتی، قوس پایدار و تعادل مناسب قدرت قوس، بهبود کیفیت جوشکاری های انجام شده، کنترل سریع مشخصات دینامیکی دستگاه در تمام شرایط اشاره کرد.
فروشگاه نارنج لند عرضه کننده انواع محصولات صنعتی، کشاورزی و باغبانی با کیفیت و قیمت مناسب است. اگر قصد خرید دستگاه جوش اینورتر را دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *