بلاگ

موتور پمپ آب بی صدا

موتور پمپ آب بی صدا
3/5 - (5 امتیاز)

آیا موتور پمپ آب بی صدا وجود دارد؟ اغلب کسانی که در آپارتمان ساکن هستند، این سوال را می پرسند. امروزه با توجه به اینکه اغلب شهرنشینان در آپارتمان ها زندگی می‌کنند و طبیعتا در طبقات بالا برای فشار آب مصرفی دچار مشکل هستند، موتور پمپ آب خانگی بی صدا تقریبا به یک نیاز مبرم مبدل شده است.
معمولا در ساختمان هایی که پمپ آب در آن ها وجود دارد و یا پمپ آب آن ها درون ساختمان و نزدیک واحد ها است مشکل صدای آن وجود دارد. در برخی مدل ها به قدری صدای آن زیاد است که باعث آزار و اذیت ساکنین خواهد شد. از این رو افراد به دنبال استفاده از پمپ آب خانگی بی صدا هستند.
یکی از سؤالاتی که بسیاری از مشتریان لوازم صنعتی به دنبال یافتن پاسخ مناسب برای آن هستند، این است که کدام موتور پمپ آب ساختمانی بی صدا است یا اینکه حداقل کدام پمپ برای آپارتمان صدای کمتری دارد؟ ما در این مقاله قصد داریم پاسخ به این سوال که آیا موتور پمپ آب بی صدا وجود دارد یا خیر و یا اینکه موتور پمپ آب بی صدا چه ویژگی هایی دارد، را مورد بررسی قرار دهیم.

بیشتر بدانید: راهنمای خرید موتور پمپ آب چاه عمیق

در بین تمامی انواع موتور پمپ آب خانگی، به ترتیب پمپ آب بشقابی، جتی و خورشیدی کمترین صدا را دارند و در هر کدام از این دسته‌ بندی‌ها، بسته به جنس پروانه پمپ می‌توان صدای کمتری را تولید کند.

موتور پمپ آب بی صدا

موتور پمپ آب بی صدا
تقریباً تمامی افرادی که در حوزه تأسیسات فعالیت دارند بر این موضوع اتفاق نظر دارند که موتور پمپ آب بی صدا وجود ندارد. به عبارتی موتور پمپ یک دستگاه الکترومکانیک است که در سیستم خانگی به کمک یک ‌راه انداز مثل ست کنترل یا منبع انبساط شروع به پمپاژ کرده و زمانی که به فشار تعریف‌ شده برای دستگاه رسید، خاموش می‌شود.
پس بدیهی است که این سیستم قطعا صدایی دارد که اجتناب‌ناپذیر است. اما نکته مهم این است که به جای اینکه به دنبال پمپ بی صدا باشیم، پمپی را انتخاب کنیم که کمترین صدا را داشته باشد و همچنین کاری کنیم که حداقل استارت و استاپ را در موتور پمپ آب خانگی داشته باشیم.
در بین تمامی انواع موتور پمپ آب خانگی، به ترتیب پمپ آب بشقابی، جتی و خورشیدی کمترین صدا را دارند و در هر کدام از این دسته‌ بندی‌ها، بسته به جنس پروانه پمپ می‌توان صدای کمتری را تولید کند.
پمپ یک اسب بشقابی با پروانه استیل تقریبا پرمصرف‌ ترین نوع پمپ آب برای ساختمان‌های ۴ یا ۵ طبقه به شمار می‌رود که وجود پروانه استیل باعث شده کمترین سر و صدا را تولید کرده و برای ساختمان‌هایی که همسایه‌ ها از صدای ناهنجار موتور پمپ دچار مشکل شده اند، بسیار توصیه می‌شود.

عوامل موثر بر کاهش صدای موتور پمپ آب

عوامل موثر بر کاهش صدای موتور پمپ آب
۱) نحوه ی نصب: اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که نحوه ی نصب پمپ آب خانگی نیز در افزایش یا کاهش صدای آن بسیار تاثیر گذار است.
۲) میزان اسب پمپ: میزان اسب پمپ بر صدای پمپ تاثیر مستقیم دارد. پمپ آب هایی که با اسب بالاتر تولید شده اند صدای بیشتری دارند.
۳) برند: یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده صدای پمپ، برند و شرکت سازنده آن است.

قیمت پمپ آب خانگی بی صدا

قیمت پمپ آب خانگی بی صدا
پمپ آب خانگی بی صدا به علت مزایا و کاربردهای بسیاری که دارد جزء پرطرفدارترین محصولات خانگی بشمار می رود. سال های زیادی است که مردم در میان انواع مدل های پمپ آب خانگی، پمپ آب خانگی کم صدا را انتخاب نموده اند.
قطعا این دستگاه توانسته است باعث رضایت مردم در تمام نقاط جهان شود. زیرا بازدیدکنندگان بسیاری در سایت های مختلف در حال جستجوی قیمت پمپ آب خانگی کم صدا می باشند تا با انتخابی مناسب از دستگاهی بی نظیر و بی صدا بهره ببرند.
از عوامل موثر بر قیمت پمپ آب خانگی بی صدا می توان موارد زیر را نام برد:
۱) چند فاز بودن برق
۲) میزان توان اسب بخار
۳) میزان فشار یا هد
۴) مقدار آب دهی
۵) کشور تولید کننده

بازار پمپ آب در تهران

بازار پمپ آب در تهران
نارنج لند اولین فروشگاه آنلاین ماشین آلات صنعتی، کشاورزی، باغبانی و ابزارآلات برقی دوو با بالاترین سطح کیفیت و قیمت مناسب می باشد.
دوو شرکت خوشه‌ ای کره‌ای بود، که در تاریخ ۲۲ مارس ۱۹۶۷ توسط کیم وو چونگ، در شهر سئول تأسیس شد. نام شرکت دوو از دو بخش (Dae) که در زبان کره‌ای، (woo) به معنی عالی و که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده‌ است.
دوو برندی قدیمی و صاحب نام در حوزه تجهیزات فنی و قدرتی است. بخشی از تولیدات شرکت دوو، تولید دستگاه موتور پمپ آب می باشد.
پمپ آب بشقابی دوو و پمپ آب جتی دوو دو مدل از بهترین مدل های موجود در بازار می باشد. از مزایای دیگر موتور پمپ آب دوو نسبت به برندهای مشابه موجود در بازار، گارانتی و خدمات بعد از فروش این دستگاه می باشد، که به تعهد نارنج لند و به مدت شش ماه می باشد.
اگر قصد خرید موتور پمپ آب دوو را دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بدانید: موتور پمپ آب بنزینی و دیزلی و تفاوت های آنها

از عوامل موثر بر کاهش صدای موتور پمپ آب، می توان به نحوه ی نصب، میزان اسب پمپ و برند آن اشاره کرد.

یکی از موضوعاتی که همواره مشتریان پمپ آب خانگی را آزار می داده صدای نه چندان مطلوب آن بوده که گاها حتی در دل شب به دلیل صدای زیاد باعث ناراحتی اعصاب و بی خوابی می شود. از این رو بسیاری از مردم به دنبال خرید موتور پمپ آب بی صدا هستند.
در بازار ایران اساسا پمپ آب بی صدا وجود ندارد و کلیه پمپ های آب خانگی دارای صدا هستند که پس از نصب و مدتی کار کردن صدای آن بیشتر هم می شود و این که می گویند پمپ آبی کاملا بی صدا است، یک اشتباه مرسوم و یا برای عوام فریبی است. بنابراین تمام پمپ های آب دارای صدا هستند فقط در مدل های مختلف، میزان صدا کمی متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *