بلاگ

پیچ چرخان شارژی و ویژگی های آن

پیچ چرخان شارژی
Rate this post

پیچ چرخان شارژی یا پیچ گوشتی شارژی ابزاری است که برای تسهیل اتصال قطعات به یکدگیر با استفاده از پیچ مورد استفاده قرار می گیرد. در مورد این ابزار شارژی باید خاطر نشان کرد که کیفیت باتری دستگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که مهمترین معیارتان برای خرید ابزار صنعتی پایین بودن قیمت است بایستی بدانید که در این حالت ممکن است محصولی را خریداری کنید که باتری آن عمر بالایی نداشته باشد. ما در این مقاله قصد داریم که به مهمترین معیار ها جهت انتخاب بهترین پیچ چرخان شارژی اشاره کنیم.

 

بیشتر بدانید: انتخاب و خرید دریل شارژی مناسب

 

باتری پیچ چرخان شارژی

امروزه پیشرفت فناوری به تولید باتری هایی منجر شده است که طول عمر بیشتری دارند. باتری لیتیوم  یونی نمونه ای از آن است. خصوصیت ویژه انواع لیتیوم-یونی آن است که یک منبع قدرتمند و پایدار به حساب می آید. این باتری ها دارای دو مزیت عمده هستند اول آنکه با محیط زیست سازگاری دارند و دوم آنکه به سرعت شارژ می شوند. با این اوصاف این نوع باتری بهترین گزینه برای کاربرد در لوازم شارژی و از جمله پیچ گوشتی شارژی است.

 

پیچ چرخان شارژی

 

گشتاور و سرعت پیچ چرخان شارژی 

گشتاور بالاتر می‌تواند سر پیچ چرخان شارژی را با نیروی بیشتری بچرخاند. البته لازم به ذکر است که در هنگام خرید پیچ چرخان شارژی باید به قابل کنترل بودن گشتاور آن نیز توجه کنید. شما با استفاده از پیچ چرخان های شارژی که گشتاور آنها قابل کنترل است می توانید نیروی چرخشی سر پیچ چرخان را تنظیم کنید.

نیروی گشتاور نیز عامل مهمی در انجام کار است. به این صورت که اگر می خواهید از پیچ چرخان شارژی برای اتصالات آلومینیومی ضخیم و یا چوب های سخت استفاده کنید باید از نیروی گشتاور بیشتری بهره ببرید.

همچنین سرعت پیچ چرخان به میزان دور چرخش آن در دقیقه مربوط است که برای انجام کارهای مختلف می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال برای انجام کارهای با میزان سختی و سنگینی متوسط میزان این پارامتر باید بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ دور بر دقیقه باشد. برای سوراخکاری های سبک و مصارف خانگی گشتاور ۱۸۰ دور بر دقیقه مناسب است و برای انجام کارهای سنگین نیز می توانید از گشتاوری معادل ۲۰۰۰ دور بر دقیقه استفاده کنید.

 

پیچ چرخان شارژی

 

با قابلیت کنترل گشتاور پیچ چرخان شارژی می توانید از آن در انجام کارهای مختلف با میزان سختی و سنگینی متفاوت استفاده کنید. 

 

اندازه سه نظام در پیچ چرخان شارژی

اندازه سه نظام پیچ گوشتی به اندازه سایز شکاف هایی که در سر مته وجود دارد بستگی دارد که اندازه آن می تواند بین ¼ و ¾ اینچ باشد.

 

نوع پیچ گوشتی 

در بعضی مدل ها سر پیچ چرخان یا دریل از میان شکل ها و اندازه های مختلف انتخاب می شود و برای کار کردن بر روی قسمت های مختلف مناسب است.

 

پیچ چرخان شارژی

با استفاده از برخی مدل های پیچ گوشتی شارژی می توانید سرپیچ گوشتی را از میان شکل ها و اندازه های مختلف انتخاب کنید و از آن برای قسمتهای متفاوت استفاده کنید.

 

لوازم جانبی 

یک پیچ گوشتی شارژی به طور معمول لوازمی مانند کیف، باتری اضافه، سر پیچ چرخان های مختلف، مته فلز و رابط به همراه دارد.

 

پیچ چرخان شارژی

 

بیشتر بدانید: دریل برقی یا شارژی، کدام بهتر است؟

 

نتیجه گیری

پیچ گوشتی شارژی می تواند راحتی و سرعت بیشتر را در حین انجام کار برای شما به همراه داشته باشد. همانطور که اشاره شد انتخاب پیچ گوشتی شارژی ارزان قیمت می تواند کیفیت پایین تری را به شما ارائه کند اما این بین معنی نیست که پیچ گوشتی شارژی گران قیمت انتخاب مناسبی خواهد بود.

شما می توانید با یک ذهنیت اقتصادی جامع تر برای هر محصول با توجه به کیفیت و هزینه ای که برای تولید آن صرف شده هزینه کنید. همچنین بهتر است در زمان خرید به معیار های دیگری از قبیل نوع باتری پیچ گوشتی شارژی، گشتاور و سرعت پیچ گوشتی شارژی، اندازه سه نظام پیچ گوشتی شارژی، نوع پیچ گوشتی در پیچ گوشتی شارژی و لوازم جانبی همراه با آن توجه کنید.

فروشگاه نارنج لند ارائه دهنده بهترین محصولات برقی، شارژی و قدرتی از برندهای باکیفیت و معتبر است. شما می توانید برای تهیه ابزار آلات مورد نیاز خود و همچنین بهره مندی از اطلاعات تخصصی در زمینه کاربرد آنها با فروشگاه نارنج لند تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *