اخبار

گزارش تصویری هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد

گزارش تصویری هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد
5/5 - (1 امتیاز)

هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد (نهاده‌ها و سیستم‌های نوین آبیاری) در تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

این نمایشگاه ها در سالن های فردوسی، مفاخر و عطار و در مساحت  ٨ هزار و پانصد مترمربع و با حضور ۱۰۸ شرکت کننده کلی که از این میزان ۴۳ شرکت متعلق به استان خراسان رضوی بوده، فعالیت رسمی خود را از عصر روز چهارشنبه ۱۹بهمن ماه آغاز کرد.

استان‌های تهران، اصفهان، مازندران، هرمزگان  آذربایجان شرقی، فارس، همدان و خراسان شمالی  با ۶۵ شرکت کننده دیگر در این نمایشگاه حضور فعال داشته و زمینه فعالیت مشارکت کنندگان هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته شامل سم، کود، بذر، سیستم های نوین آبیاری، آب و فاضلاب بوده است.

از جمله شرکت های فعال در این نمایشگاه، گروه توسعه تجهیزات فولاد بیشه بود؛ از جمله شرکت هایی که در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را عرضه کرد، گروه توسعه تجهیزات فولاد بیشه بود.

گروه بیشه وابسته به شرکت صنعتی و تولیدی بابل ماشین با بیش از ۵۰ سال سابقه در تولید، توزیع و فروش ماشین آلات صنعتی و کشاورزی افتخار دارد که با عرضۀ محصولات صنعتی، کشاورزی، باغبانی و ابزار برقی دوو در بالاترین سطح کیفیت و بعنوان نماینده انحصاری ماشین آلات و ابزار برقی دوو در ایران خدمت می کند. محصولات این شرکت دارای خدمات پس از فروش در زمینه گارانتی، تعمیرات و تامین قطعات هستند.

  • سیاستهای کلی شرکت در قبال محصولات قابل عرضه نیز به صورت زیر است:
  • محصولات با دوام
  • کارخانجات مجهز دوو با تولید محصولات تایید شده با استفاده از فرآیندهای بی خطر زیست محیطی همواره بدنبال کاهش ضایعات هستند.
  • بهترین در تولید
  • خدمات مشتریان

متخصصان ما در کل چرخه فروش از انتخاب محصولات تا راه‌اندازی و روشهای تعمیر و نگهداری، یاری رسان مشتریان عزیز می باشند. در ادامه عکس هایی از غرفه گروه بیشه را در هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد (نهاده‌ها و سیستم‌های نوین آبیاری) ملاحظه می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *