بلاگ

مقایسه جاروبرقی های صنعتی و تجاری

مقایسه جاروبرقی های صنعتی و تجاری
Rate this post

دستگاه های مختلفی مانند کارواش و جاروبرقی های صنعتی و تجاری به طور گسترده برای نظافت مکان های مختلف به کار گرفته می‌شوند که جاروبرقی سهم عمده ای در نظافت این محیط ها دارد و از آنجا که مقدار آلاینده های تولید شده در محیط های مختلف از جمله تجاری و صنعتی با یکدیگر متفاوت است این محصول در ویژگی ها و مدل های گوناگون ساخته می شود. این جاروبرقی ها از جمله دستگاه های مکانیزه برای جمع آوری و پاک کردن آلاینده ها بر روی سطوح مختلف هستند که با استفاده از نازل ها و سری های متنوعی که برای آنها تولید شده نظافت انواع سطوح برای آنها آسان و هموار می شود.

این دستگاه ها به دو دسته جاروبرقی های صنعتی و تجاری تقسیم می شوند.

البته شایان ذکر است که نمونه های خانگی نیز وجود دارند که در ابعاد کوچک و برای استفاده در محیط منزل کاربرد دارند. در ادامه قصد داریم که یک سری ویژگی ها و تفاوت های بین این دو دسته محصول اشاره کنیم.

 

بیشتر بدانید: ۵ ویژگی مهم جاروبرقی صنعتی یا آب و خاک در هنگام خرید

 

جاروبرقی های تجاری که برای نظافت و تمیز کردن محیط های اداری و غیره ساخته شده اند، موتور و پمپ به کار رفته در این دستگاه ها از قدرت و توان پایین تری نسبت به مکنده های صنعتی برخوردار است.

 

 

 

مکانیزم عملکرد در جاروبرقی های صنعتی و تجاری

 

جاروبرقی های صنعتی و تجاری

 

دستگاه های جارو برقی که در سه مدل صنعتی، تجاری و خانگی تولید می شوند از ویژگی های مشابه برخوردار بوده و کار آنها یکسان است. تنها تفاوت آنها مربوط به شرایط محیطی، سرعت کارکرد، توان قدرت، این گونه دستگاه‌ها است. در تمامی این دستگاه ها آلاینده ها به وسیله خلا ایجاد شده در داخل مخزن به داخل آن کشیده می شوند. در دستگاه های جاروبرقی عامل اصلی و کلیدی قدرت مکش و سرعت مکش است که در این مورد هر چقدر که قدرت مکش دستگاه بیشتر باشد توان آن در کشیدن آلاینده‌های پرحجم و سنگین از فاصله های دور بیشتر است و هرچه سرعت مکش دستگاه بیشتر باشد سرعت عملیات نظافت بیشتر می شود.

 

جاروبرقی آب و خاک ۴۰ لیتر دوو مدل DABJ 90 – ۴۰L با توان کاری ۲۰۰۰ وات دو موتوره و حجم مخزن ۷۰ لیتر، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

 

ویژگی های جارو برقی های صنعتی و تجاری: صنعتی

 

جاروبرقی های صنعتی و تجاری

 

جارو برقی ها یا مکنده های صنعتی دستگاهی مکانیزه و تخصصی برای تمیز کردن محیط های صنعتی هستند و از آنجا که آلاینده های ایجاد شده در محیط های صنعتی پر حجم می باشد در ابعاد بزرگتر تولید می شوند. این دستگاه ها به موتورهای توربینی بدون نیاز به تعمیرات و نگهداری تجهیز می شوند تا بتوان واحدهای صنعتی را در ۲۴ ساعت شبانه روز نظافت کرد. در ضمن در اینگونه جاروبرقی ها با استفاده از پمپ های ساید چنل بالاترین میزان خلا در مخزن آنها ایجاد می شود که در نتیجه می تواند آلاینده های حجیم و درشت را جمع آوری کند.

از دیگر ویژگی های این گونه جاروبرقی ها این است که برای افزایش توان آن ها و همچنین حضور آنها در محیط های صنعتی که دارای شرایط کاری سخت هستند بدنه ی آن ها را از جنس فلز و فولاد می سازند. در ضمن استفاده از مخازن بزرگ و چرخدار در آن ها علاوه بر اینکه قابلیت جمع آوری حجم بالایی از آلاینده‌ها را برای آنها فراهم می کند، جابجایی و تخلیه مخازن آنها نیز آسان می شود. سیستم فیلتراسیون موجود در جاروبرقی های صنعتی باعث به دام انداختن ذرات ریز گرد و غبار می شود که از انتشار مجدد آن ها در محیط پیرامون جلوگیری می کند در ضمن در این گونه جاروبرقی ها برای بهبود بخشیدن به عملکرد سیستم فیلتراسیون از دستگاه مجهز به سیستم نظافت فیلتر در آنها استفاده شده است.

 

 

ویژگی های جاروبرقی های صنعتی و تجاری: تجاری

 

جاروبرقی های صنعتی و تجاری

 

جاروبرقی های تجاری که برای نظافت و تمیز کردن محیط های اداری و غیره تولید شده اند، موتور و پمپ به کار رفته در این دستگاه ها از قدرت و توان پایین تری نسبت به مکنده های صنعتی برخوردار است و دلیل آن هم این است که حجم آلاینده های موجود در محیط های اداری و تجاری به اندازه محیط های صنعتی زیاد نمی باشد و جاروبرقی های تجاری نمی‌توانند به صورت ۲۴ ساعته کار کنند. این جارو برقی ها از بدنه با جنس پلاستیک فشرده ساخته می شوند و دارای سیستم نظافت فیلتر نیستند شایان ذکر است که این دستگاه از توان لازم و کافی برای نظافت محیط های اداری و تجاری برخوردار هستند.

 

جارو برقی آب و خاک ۷۰ لیتر دوو مدل DAVC 90 – ۷۰L با توان کاری ۲۰۰۰ وات دو موتوره و حجم مخزن ۷۰ لیتر، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

 

جارو برقی های صنعتی دستگاهی مکانیزه و تخصصی برای تمیز کردن محیط های صنعتی هستند و از آنجا که آلاینده های ایجاد شده در محیط های صنعتی پر حجم می باشند در ابعاد بزرگتر تولید می شوند.

 

بیشتر بدانید: جاروبرقی آب و خاک چیست؟

 

کلام آخر

همانطور که در متن اشاره شد جاروبرقی ها به سه دسته صنعتی، تجاری و خانگی تقسیم می‌شوند که هر سه آنها دارای ویژگی های مشابه و عملکرد یکسان هستند و تنها تفاوت آنها در رابطه با شرایط محیطی مانند صنعتی یا تجاری، سرعت کارکرد و قدرت و توان آنها است. جاروبرقی های صنعتی به این علت که حجم آلاینده های تولید شده در محیط های صنعتی بیشتر است نسبت به جاروبرقی های تجاری از قدرت و توان بیشتری برخوردار هستند و همچنین دارای مخازنی با ابعاد بزرگ برای مکش آلاینده های حجیم تر ساخته و طراحی می شوند و جنس آنها نیز به خاطر حضور در محیط های صنعتی که دارای شرایط کاری سخت است از جنس فلز فولاد می باشد. اما جاروبرقی های تجاری با اندازه های کوچک و همچنین جنس پلاستیک فشرده برای نظافت محیط های اداری و تجاری با حجم آلاینده های کمتر استفاده می شوند.

 

فروشگاه اینترنتی نارنج لند ارائه دهنده انواع محصولات برقی و قدرتی از برند های با کیفیت و مرغوب است. شما می توانید برای تهیه محصولات مورد نیاز خود با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *