بلاگ

قیمت اره شارژی باغبانی

قیمت اره شارژی باغبانی
5/5 - (1 امتیاز)

اره الکتریکی و شارژی باغبانی یک نوع اره زنجیری و از ملزومات باغبانی و کشاورزی است که با برق شهری، ژنراتور و باتری کار می‌کند و برای برش شاخه‌های درختان و چوب‌های نازک مناسب است. قیمت اره شارژی به نوع باتری و همچنین قدرت موتور اره بستگی دارد.

این اره دارای یک موتور الکتریکی و یک زنجیر تیغدار است که روی یک ریل فلزی حرکت می‌کند و با قدرت بالا، مواد را برش می‌زند. این اره نسبت به اره زنجیری بنزینی دارای وزن و صدای کمتر و نگهداری و تعمیر آسان‌تری است. این اره برای کارهای باغبانی، نجاری، آتش‌نشانی و مجسمه‌سازی کاربرد دارد.

اره شارژی باغبانی یک نوع اره زنجیری است که با باتری شارژی کار می‌کند و برای برش شاخه‌های درختان و چوب‌های نازک مناسب است. قیمت اره شارژی باغبانی بستگی به برند، مدل، ولتاژ، ظرفیت باتری، طول زنجیر و کیفیت آن دارد.

چه عواملی قیمت اره شارژی باغبانی را تعیین می کنند؟

قیمت اره‌های شارژی باغبانی متناسب با برند، ویژگی‌ها، کیفیت ساخت، و قدرت عملکرد آن‌ها متغیر است. این ابزارها در بازار با محدوده قیمتی گسترده قابل دسترسی هستند.

اره‌های شارژی باغبانی معمولاً بر اساس ویژگی‌هایی همچون قدرت موتور، نوع باتری یا شارژر، اندازه تیغه، مواد ساخت و ویژگی‌های اضافی مثل تنظیم ارتفاع برش یا سیستم گردش تیغه، در رده‌های مختلف قرار می‌گیرند. قبل از خرید، توصیه می‌شود که نیازهای خود را مشخص کرده و بر حسب نوع کاربری، اره شارژی باغبانی مورد نظر خود را خریداری کنید.

بیشتر بدانید: فرق هیلتی و پیکور چیست

چه عواملی قیمت اره شارژی باغبانی را تعیین می کنند؟

چه نوع اره شارژی ای بخریم؟

اگر به هنگام خرید لوازم باغبانی برای شما این سؤال ایجاد شده است که چه نوع اره شارژی ای بخریم، باید به شما چند مورد را جهت راهنمایی گوشزد کنیم تا در کنار قیمت اره شارژی باغبانی مد نظر قرار بدهید. این موارد عبارتند از:

  1. قدرت موتور: اره‌های با موتورهای قدرتمندتر معمولاً برای کارهای سنگین و حرفه‌ای مناسب‌تر هستند.
  2. باتری یا منبع انرژی: اره‌های با باتری‌های با ظرفیت بالا و یا سیستم شارژ مطمئن تر به دلیل کارایی بیشتر و زمان کارکرد بیشتر انتخاب می‌شوند.
  3. وزن و ابعاد: اره‌های سبک و قابل حمل مناسب برای کاربران خانگی یا استفاده‌های غیرحرفه‌ای هستند، در حالی که اره‌های سنگین‌تر برای کاربردهای صنعتی ممکن است مناسب‌تر باشند.
  4. قابلیت‌های اضافی: ویژگی‌های اضافی مانند تنظیم سرعت، سیستم ترمز، و قفل ایمنی ممکن است تأثیر گذار باشند.
  5. کیفیت ساخت و برند: از برندهای معتبر با تاریخچه‌ای در تولید ابزارهای برقی معتبر استفاده کنید تا از کیفیت ساخت بالا و پشتیبانی مطمئن برخوردار شوید.

تعیین بهترین نوع اره شارژی از لحاظ عملکرد و کیفیت وابسته به نیازها و استفاده موردنظر است. هر نوع اره شارژی ویژگی‌ها و مزایای خود را دارد که مورد اشاره قرار گرفت.

مهمترین نکته این است که بر اساس نیازهای خود، استفاده مداوم یا موقت، و نوع کاربری (حرفه‌ای یا خانگی) اره شارژی مناسب را انتخاب کنید. طبیعتاً موارد ذکر شده بر قیمت اره شارژی باغبانی اثرگذار خواهد بود.

چه نوع اره شارژی ای بخریم؟

اره شارژی ۲۵ سانت پاورورکس

اره شارژی powerworks p24cs25، یکی از ابزارهای برش حرفه‌‌ای و کارآمد در مجموعه ابزارهای شارژی سری ۲۴ / ۴۸V پاورورکس است. در این دستگاه، از باتری ۲۴ ولت با ظرفیت ۴ آمپر ساعت استفاده می‌شود.

نکته قابل توجه این است که در تمام محصولات سری حرفه‌ای ۲۴ / ۴۸V پاورورکس، ۴ باتری لیتیوم یون مخصوص این سری قابل استفاده است. این ابزار برش شارژی با کارایی بالا می‌تواند سرعت برشی بالغ بر ۴ متر بر ثانیه را ایجاد کند.

اره شارژی باغبانی یک نوع اره زنجیری است که با باتری شارژی کار می‌کند و برای برش شاخه‌های درختان و چوب‌های نازک مناسب است. قیمت اره شارژی باغبانی بستگی به برند، مدل، ولتاژ، ظرفیت باتری، طول زنجیر و کیفیت آن دارد.

بیشتر بدانید: لیست ضروری ترین ابزار آلات کابینت سازی

ویژگی های بهترین اره شارژی باغبانی

ویژگی های بهترین اره شارژی باغبانی

پیش از اینکه به قیمت اره شارژی باغبانی پاورورکس بپردازیم، برخی از مشخصات فنی این بهترین اره شارژی باغبانی را از نظر می گذرانید:

  1. موتور: دستگاه مجهز به یک موتور ۲۴ ولت DC قدرتمند با راندمان بالا است. میزان صدا ۹۷ دسیبل بوده و کمترین سطح صدا و لرزش را برای راحتی و آسایش کاربران ایجاد می‌کند.
  2. زنجیر اره: اره شارژی P24CS25 پاورورکس، مجهز به سیستم تنظیم کشش زنجیر اره بدون نیاز به آچار است که موجب سهولت کاربری و تعمیر و نگهداری راحت‌تر آن می‌شود. طول تیغه ۲۵ سانتی متری و با سرعت برش ۴ متر بر ثانیه، کارایی برش بالایی را ارائه می‌دهد.
  3. ساطور: ساطور ۲۵۴ میلی‌متری، زنجیر اره را در حین عملیات برش نگه می‌دارد و از آن پشتیبانی می‌کند. ساطور همراه با کاور ارائه شده و موقع حمل یا نگهداری اره از آن استفاده می‌شود.
  4. بدنه: طراحی کم‌حجم و سبک اره زنجیری P24CS25 پاورورکس،  با تنها ۲٫۷ کیلوگرم وزن، آن را به ابزاری کاربر پسند برای برش چوب، باغبانی و هرس شاخ و برگ اضافی درختان تبدیل می‌کند. دسته‌ این اره درخت‌بر، نرم و لاستیکی است تا راحت‌تر بتوانید با آن کار کنید.
  5. ایمنی: از دیگر مزایایی که قیمت اره شارژی پاورورکس را مقرون به صرفه می کند وجود یک سوئیچ ماشه‌ای ضامن‌دار خاموش/روشن ضد غبار و مقاوم برای این ابزار است. این سوئیچ برای جلوگیری از فشرده‌شدن تصادفی ماشه دستگاه، مکانیزم دکمه ایمنی سوئیچ تعبیه شده است.
  6. سیستم روغن‌کاری: اره زنجیری P24CS25 پاورورکس، دارای سیستم روغن‌کاری خودکار زنجیر است تا اصطکاک بین ساطور و زنجیر را کاهش داده و برش یکنواخت‌تری را ارائه دهد. وجود این سیستم، دوام و طول عمر بیشتر ابزار را تضمین می‌کند.

گفتنی است که قیمت اره شارژی باغبانی بر اساس نوسانات بازار می تواند متغیر باشد، بنابراین برای خرید اراه شارژی باغبانی با مناسب ترین قیمت می توانید به وبسایت فروشگاه آنلاین نارنج لند مراجعه کرده و ضمن انتخاب و سفارش محصول، آن را به صورت پستی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *