بلاگ

ابزار همه کاره شارژی چیست و چه کاربردی دارد

ابزار همه کاره شارژی چیست و چه کاربردی دارد
5/5 - (1 امتیاز)

ابزار همه کاره شارژی یک اصطلاح عمومی است و به ابزارهای قابل به کارگیری در صنعت۹ دارد که قابلیت انجام مجموعه گسترده‌ای از وظایف را دارند. این ابزارها معمولاً با قابلیت‌های چندگانه طراحی شده‌اند تا در انجام وظایف مختلف در حوزه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. به عنوان مثال، یک ابزار برقی همه کاره ممکن است قابلیت حفر، برش، سنگ‌زنی، یا حتی قابلیت‌های الکترونیکی را نیز داشته باشد.

در طی سال‌ها، تکنولوژی‌های مختلف به طراحی ابزارهای همه کاره اضافه شده است و این ابزارها با توجه به نیازهای کاربران و تخصص مورد استفاده، از طراحی‌های مختلفی برخوردار هستند. به طور کلی ابزارها ممکن است با منابع تغذیه برقی، باتری یا حتی هوا گاز عمل کنند.

در انتخاب یک ابزار برقی همه کاره، مهم است که نیازهای خود را به دقت تحلیل کرده و از ویژگی‌ها و عملکردهای متناسب با کارهای مورد انتظار بهره‌مند شوید. همچنین، توجه به کیفیت و ایمنی این ابزارها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا کاربران بتوانند به بهترین شکل از این ابزارها استفاده کنند. در ادامه بیشتر به ابزار همه کاره شارژی پرداخته شده است.

از کاردک شارژی تا ابزار همه کاره

ابزار چند منظوره همانطور که از نامشان پیداست ابزارهایی با چند کاربرد مجزا هستند که علاوه بر داشتن عملکرد چند محصول، از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار بوده و شما را از خرید چند محصول به صورت جدا و تک به تک بی نیاز می‌کنند.

این ابزار ابتدا در ارتوپدی و برای برش گچ مورد استفاده قرار می‌گرفت سپس با توسعه این محصول توسط تولیدکنندگان (DAEWOO) در بسیاری از موارد دیگر نیز بکار گرفته شد.

ابزار همه کاره شارژی به دلیل انجام طیف وسیعی از فعالیت‌ها در بسیاری از مشاغل قابل استفاده است؛ محصولی که محدود به فعالیت‌های صنعت چوب نمی‌شود و برای کارگاه‌های رنگ کاری و آهنگری و… نیز دستگاهی مناسب است.

بیشتر بدانید: کاربرد مینی فرز دیمر دار

کاربردهای ابزار همه کاره شارژی چیست؟

کاربردهای ابزار همه کاره شارژی چیست؟

ابزار همه کاری شارژی یک نوع ابزار برقی است که می‌تواند کارهای مختلفی را با تعویض انواع تیغه، سوهان، فرز و غیره انجام دهد. این ابزارها برای کارهای ساختمانی، تعمیراتی، نجاری، کاشی کاری و غیره مناسب هستند. این ابزارها با باتری شارژی کار می‌کنند و نیازی به برق مستقیم ندارند. برخی از کارهایی که این ابزارها می‌توانند انجام دهند عبارتند از:

  1. برش انواع مواد مانند چوب، فلز، پلاستیک، سرامیک و غیره
  2. سنباده زنی و صاف کردن سطوح ناهموار و زبر
  3. فرز کردن و حکاکی روی مواد مختلف
  4. تراشیدن و شکل دادن به مواد
  5. پیچ گوشتی کردن و مهره گشایی

ویژگی ابزارهای همه کاره شارژی

ویژگی ابزارهای همه کاره شارژی

ابزار همه کاره شارژی یک نوع ابزار برقی است که می‌تواند کارهای مختلفی را با تعویض انواع تیغه، سوهان، فرز و غیره انجام دهد. این ابزارها برای کارهای ساختمانی، تعمیراتی، نجاری، کاشی کاری و غیره مناسب هستند. این ابزارها با باتری شارژی کار می‌کنند و نیازی به برق مستقیم ندارند.

مزیت این ابزار همانطور که از نامش پیداست گستردگی کارایی آن می باشد. متداول ترین موارد استفاده این ابزار اره کردن، سنباده زدن وخراش دادن است. برخی از مزایای این ابزارها عبارتند از:

  • قابلیت حمل و نقل آسان و استفاده در مکان‌های دور از برق
  • قابلیت تنظیم سرعت و شدت ارتعاش برای کارهای مختلف
  • قابلیت تعویض سریع و آسان ابزارهای جانبی بدون نیاز به آچار
  • قابلیت برش، سنباده زنی، فرز کردن، حکاکی و غیره با یک دستگاه

باتری ابزار همه کاره

منبع انرژی در ابزار همه کاره شارژی باتری لیتیومی است. این باتری ها از تکنولوژی U-force بهره می گیرد که مختص شرکت دوو بوده و سبب می شود که از باتری یک وسیله بتوان برای وسایل دیگر نیز بهره گرفت به این ترتیب از حمل چند عدد باتری برای یک وسیله بی نیاز خواهید شد.

بیشتر بدانید: لیست ضروری ترین ابزار آلات کابینت سازی

باتری ابزار همه کاره

ابزار همه کاره شارژی دوو مدل DALMT18-1

کاردک شارژی دوو V18 و می تواند از یک باتری ۲۰۰۰ یا ۴۰۰۰ میلی آمپر بهره برد که از جنس لیتیوم یونی است و همان طور که می دانید باتری های لیتیومی سرعت مصرف شارژ کمتری نسبت به دیگر باتری ها دارند و همچنین چگالی انرژی بیشتری هم دارند.

این ابزار همه کاره شارژی دارای توان از سرعت بدون بار ۵۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰ دور در دقیقه بهره مند است طراحی خوب و ارگونومیک این دستگاه باعث شده نوسان تولیدی دستگاه توسط دست شما کمتر احساس شود.

لازم به توجه است که این دستگاه همه کاره بدون باتری و شارژر است که برای خرید باتری و شارژر می توانید از لینک های قرار داده شده اقدام کنید. وزن بسته بندی دستگاه ۱٫۲ کیلو گرم است و باتری و شارژر آن باید جداگانه تهیه شود.

از دیگر قابلیت های این ابزار می توان به کلید کنترل سرعت اشاره کرد که میزان سرعت ارتعاش دستگاه را تنظیم و برای هر کاری متناسب می کند. لوازم جانبی که به همراه این ابزار ارائه شده نیز شامل تیغه خراشنده، تیغ اره، پد سنباده و کاغذ سنباده مثلثی است. شما می توانید برای خرید اینترنتی بهترین ابزار برقی و شارژی به وبسایت نارنجلند مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *