بلاگ

نکات مهم در خرید پیچ گوشتی شارژی

خرید پیچ گوشتی شارژی
Rate this post

در خرید پیچ گوشتی شارژی پیش از هر چیز باید از شاخص‌ها و نکات مهم  این ابزار آگاهی داشته باشید. دانستن این اطلاعات به شما کمک می کند تا بتوانید انواع مختلف این محصول را باهم مقایسه کنید و بدانید که مناسب ترین مدل برای شما کدام است.

پیچ گوشتی ابزاری پرکاربرد در انجام کارهای فنی است که همه افراد باید در منزل خود داشته باشند. در واقع شما برای کارهایی چون اتصال قفسه به دیوار، باز کردن حفاظ کولر، سفت کردن دستگیره های در،  اتصالات میز و صندلی و غیره به آن نیاز دارید.

خرید پیچ گوشتی شارژی

پیچ گوشتی شارژی نیز کارایی یک پیچ گوشتی معمولی را دارد با این تفاوت که به آن نیروی محرکه اضافه شده است. به عبارت دیگر شما برای سفت کردن پیچT نیازی به نیروی دست و اعمال فشار ندارید.

اما برای خرید پیچ گوشتی شارژی باید به چه نکاتی دقت کنید؟ در ادامه مطلب ما ویژگی های مهم یک پیچ گوشتی شارژی مناسب را به تفصیل شرح داده ایم.

بیشتر بدانید: راهنمای خرید اره زنجیری

 

توجه به شکل پیچ گوشتی شارژی

خرید پیچ گوشتی شارژی

 پیچ گوشتی های شارژی بر اساس شکل به سه دسته تفنگی، مستقیم و ترکیبی تقسیم بندی می شوند. پیچ گوشتی مستقیم ساده ترین نوع دسته را دارد. نوع تفنگی نیز برای جاهایی که دارای زاویه نامناسب هستند و یا محدودیت دسترسی وجود دارد، کار را بسیار راحت می کند.  پیچ گوشتی های ترکیبی کاربردی ترین نوع پشت گوشی های شارژی هستند. با خرید پیچ گوشتی شارژی ترکیبی خیالتان آسوده است که در هر وضعیتی کار شما را پیش می برد. 

 

 توجه به گشتاور در هنگام خرید پیچ گوشتی شارژی

گشتاور اصطلاحی است که برای ابزار های مختلف ممکن است معانی متفاوتی داشته باشد. اما در پیچ گوشتی شارژی گشتاور به معنای نیروی چرخشی لازم برای چرخاندن پیچ است. این قابلیت برای چرخاندن پیچ های با سایز های مختلف ضروری است. برای کارهای سبک و پیچ های ساده به گشتاور کمتر اما برای پیچ های بزرگ و اتصالات قوی و محکم به گشتاور بالاتر نیاز دارید. در نتیجه در هنگام خرید پیچ گوشتی برقی حتماً به گشتاور آن دقت کنید. 

بیشتر بدانید: کاربردی ترین وسایل جانبی خودرو

 توجه به سرعت متغیر در هنگام خرید پیچ گوشتی شارژی

 پیچ گوشتی های شارژی نیز مانند دریل برقی دارای سرعت های متغیر هستند. به این معنی که شما می توانید از این ابزار در سرعت های پایین و یا بالا استفاده کنید. این قابلیت امکان کنترل و دقت عمل بیشتری را برای شما فراهم می آورد. همچنین باعث می‌شود تا برای متریال و پیچ های مختلف بتوانید از سرعت های متناسب استفاده کنید.

بیشتر بدانید: راهنمای کامل خرید دستگاه جوش

 سرعت شارژ شدن باتری

 یکی از مزیت های پیچ گوشتی شارژی آن است که بدون سیم قابل استفاده هستند. این ویژگی باعث می شود تا کاربر محدودیتی از نظر جابجایی در حین کار و همچنین دسترسی به پریز برق را نداشته باشد. اما بسیار مهم است که باتری پیچ گوشتی شارژی قابلیت ذخیره شارژ بالا، عمر طولانی و همچنین شارژ شدن سریع را داشته باشد.

اگر به دنبال چنین خصوصیاتی هستید، در هنگام خرید پیچ گوشتی شارژی به این نکته دقت کنید تا باتری آن از نوع  لیتیوم یونی باشد. این نوع باتری ها دوام بالایی دارند و عمر آن ها ۳ برابر باتری های معمولی است. برخی از پیچ گوشتی های شارژی امکان شارژ شدن سریع را دارند بدین معنی که در کمتر از یک ساعت باتری آنها شارژ می شود. اگر شما از این ابزار به دفعات زیادی طی روز استفاده می کنید. داشتن این خصوصیات می‌تواند برای شما بسیار سودمند باشد.

 حرکت معکوس

خرید پیچ گوشتی شارژی

در واقع عملکرد پیچ گوشتی تنها به بستن پیچ محدود نمی شود. بلکه عمل باز کردن آنها نیز با استفاده از همین ابزار انجام می شود. بنابراین حرکت معکوس در پیچ گوشتی شارژی می تواند به شما برای باز کردن پیچ ها کمک نماید. شاید در نگاه اول این قابلیت چندان مهم نباشد اما خرید پیچ گوشتی شارژی با قابلیت حرکت معکوس انجام کارهای مختلف را برای شما آسان تر می کند.

 

 نور

خرید پیچ گوشتی شارژی

از دیگر نکات مهم دیگری که درهنگام خرید پیچ گوشتی شارژی بایستی به آن دقت کنید، امکان نوردهی در پیچ گوشتی شارژی است. برخی از پیچ گوشتی های شارژی مجهز به لامپ ال ای دی هستند. به این معنی که برای کار در فضاهایی که نور کمی وجود دارد، کارکردن در هنگام شب و یا تمرکز بر روی کارهای ظریف با پیچ هایی ریز می تواند به تمرکز و دقت عمل شما کمک کند.

 

توجه به گارانتی در هنگام خرید پیچ گوشتی شارژی

یکی از مهم ترین شاخص ها در هنگام خرید هر ابزاری دریافت برگ گارانتی همراه آن است. در واقع گارانتی این اطمینان را به شما می دهد که ابزار تهیه شده از انواع با کیفیت بوده و در صورت رخداد هرگونه ایراد فنی، قابلیت تعمیر و در برخی موارد حتی تعویض را نیز دارد.

معمولا برند های با کیفیت محصولات خود را با گارانتی به مشتریان عرضه می دارند. دوو از جمله برندهای معتبر دنیا در زمینه تولید انواع تجهیزات برقی و لوازم شارژی است. کیفیت محصولات دوو ضمانت شده هستند و کلیه محصولات آن با گارانتی به مشتریان عرضه می شود. اگر به دنبال خرید پیچ گوشتی شارژی قوی، بادوام و طول عمر مناسب هستید مدل های مختلف دوو را می تواند در وب سایت این فروشگاه مشاهده کنید.

[vc_row][vc_column]
[/vc_column][/vc_row]

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *