بلاگ

نکات مهم در انتخاب و خرید اره عمودبر شارژی

نکات مهم در انتخاب و خرید اره عمودبر شارژی
5/5 - (1 امتیاز)

نکات مهم در انتخاب و خرید اره عمودبر شارژی بسیار است اما پیش از اینکه وارد بررسی این نکات بشویم، کوتاه در مورد این ابزار کاربردی خواهیم گفت.

اره عمودبر شارژی ابزاری است که می تواند لایه های ضحیم چوب را برش بزند و از این رو در کارهای حساس نجاری قابلیت کاربردی دارد. با این حال تیغ های آن تمایل بالایی به خم شدن و شکستگی دارند و از همین رو برخی افراد در همان ابتدا قید استفاده از آن را می زنند.

نکات مهم در انتخاب و خرید اره عمودبر شارژی چیست؟

نکات مهم در انتخاب و خرید اره عمودبر شارژی؛ حرکت پاندولی

تیغ یک اره عمودبر در حال معمولی فقط حرکت بالا و پایین دارد، اما در برخی از مدل ها تیغ همچون پاندول ساعت به جلو و عقب حرکت می کند و برای این منظور بازویی خاص درون اره عمودبر تعبیه شده است.

حرکت پاندولی از نکات مهم در انتحاب و خرید اره عمودبر شارژی است زیرا حرکت تیغه به این روش و در مسیری بیضی شکل، فرسایش آن را بسیار کمتر می کند و همچنین برش ایجاد شده نیز بسیار صاف تر از حالت عادی خواهد بود.

نکات مهم در انتخاب و خرید اره عمودبر شارژی؛ سرعت متغیر

اره های عمودبر فقط برای برش زدن چوب استفاده نمی شوند بلکه از آن ها می توان در بریدن فلزات نیز استفاده کرد. بنابراین سرعت متغیر از جمله نکات مهم در انتخاب و خرید اره عمودبر شارژی است.

علاوه بر این اگر شما کاربری اره عمودبر را برای برش چوب نیز می خواهید باید بدانید که جهت بریدن منحنی های پیچ در پیچ و ظریف، این سرعت پایین اره است که به کارتان خواهد آمد. ممکن است مجبور شوید پول بیشتری بپردازید اما بدانید که اره خریداری شده، برایتان کارکردهای متنوع تری خواهد داشت.

نکات مهم در انتخاب و خرید اره عمودبر شارژی را بهتر بشناسیم

چرا اره عمودبر شارژی؟

اره عمودبر در دو مدل شارژی و برقی عرضه شده است؛ هرچند بدیهی است که نوع شارژی دست شما را به معنای واقعی کلمه بازتر می گذارد زیرا دیگر سیم دست و پاگیر مزاحمتان نیست.

البته وجود یک باطری قوی از نکات مهم در انتخاب و خرید اره عمودبر شارژی است. از این رو یک اره عمودبر شارژی که باطری آن ظرفیت ۱۸-۲۰ ولت داشته باشد گزینه خوبی به نظر می رسد.

سایر نکات مهم در انتخاب و خرید اره عمودبر شارژی

در کنار حرکت پاندولی، تنظیم سرعت و باطری قوی نکات جانبی دیگری هم وجود دارد که شاید برای برخی مهم باشد و بعضی هم به سادگی از کنارش بگذرند. در ادامه این نکات را مرور می کنیم.

  • لیزر خط انداز: برخی از مدل های اره عمودبر شارژی قابلیتی افزوده اند که بر اساس آن، لیزر خطی را روی چوب ترسیم می کند و می توانید برش را در راستای آن انجام بدهید.
  • فن دمنده: برخی از اره های عمودبر در بالای تیغ به یک فن مجهز شده اند که با دمیدن اطراف مسیر برش، خط آن را مشخص کرده و از انحراف جلوگیری می کند.
  • پایه تراز: بیشتر اره های عمود بر دارای پایه تنظیم شونده هستند، هرچه زاویه متنوع تر، کارایی هم بهتر. دیگر نکته از نکات مهم در انتخاب و خرید اره عمودبر شارژی که خیلی ریز ولی با اهمیت است همین بوده که پایه دستگاه تان از جنس استیل باشد.

باطری از جمله نکات مهم در انتخاب و خرید اره عمودبر شارژی است

سخن آخر؛ یک راهکار جایگزین هم وجود دارد

اگر با وجود هر آنچه که گفتیم هنوز هم دست و دل تان برای خرید اره عمودبر می لرزد و شک دارید که این همان ابزاری است که می خواهید، به شما اره منبت کاری را معرفی می کنیم.

این اره با دستگیره ای که امکان کنترل تیغ را فراهم می کند، برای آن دسته از افرادی کارایی دارد که می خواهند منحنی های پر پیچ و تاب را برش بزنند. هرچند کار با این اره به سهولت عمودبر نیست اما برای منبت کاران می تواند آپشنی جایگزین باشد.

کارخانه های مختلفی اقدام به تولید اره عمودبر شارژی می نمایند و با توجه به نوع طراحی، تکنولوژی و جنس متریال به کار رفته در ساخت محصولات شاهد قیمت‌های متفاوتی هستیم.

توصیه می کنیم تا قبل از خرید ابتدا بودجه خود را تعیین کرده و سپس با توجه به آن بهترین و با کیفیت ترین اره عمودبر شارژی را انتخاب کنید.

از خرید برندهای و تقلبی و یا دست دوم پرهیز نمایید زیرا تنها مدت زمان کوتاهی برای شما کار خواهند کرد.

اگر به دنبال ابزار شارژی از برندهای باکیفیت و معتبر میگردید، فروشگاه اینترنتی نارنج لند بطور تخصصی تمامی ادوات مورد نیاز صنایع مختلف را با قیمت‌های شرکتی و گارانتی عرضه می‌کند.

شما می توانید کلیه محصولات به همراه قیمت ها را در وب سایت این فروشگاه ببینید. همچنین می توانید برای مشاوره انتخاب محصول با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *