بلاگ

بهترین پیچ گوشتی شارژی ارزان

بهترین پیچ گوشتی شارژی ارزان
4/5 - (1 امتیاز)

امروزه اقبال به انواع ابزارهای شارژی بسیار زیاد شده است؛ هم نیازی به برق ندارند و هم با قدرت بیشتری از پیچ گوشتی های دستی کارها را انجام می دهند. از همین رو بسیاری به دنبال بهترین پیچ گوشتی شارژی ارزان هستند.

معیارهای خاصی را می توان بر خرید بهترین پیچ گوشتی شارژی ارزان در نظر گرفت از قدرت گشتاور تا ظرفیت باتری. در ادامه بیشتر به این پیچ گوشتی ها خواهیم پرداخت.

دریل شارژی یا پیچ گوشتی شارژی؟

گشتی در بازار شما را با دریل و پیچ گوشتی شارژی مواجه می کند که از قضا شمایل هر دو نیز شبیه به یکدیگر است. دریل شارژی همانطور که از نام آن پیداست دریلی است که بدون داشتن سیم برق و با جریان ذخیره شده در باتری کار می کند.

دریل های شارژی دارای انواع مختلف با کاربردهای متنوع و با قدرت، امکانات، ولتاژ و آمپر متفاوت هستند. از این دریل ها در موارد مختلفی می‌توان استفاده نمود.

برخی از دریل ها توانایی تبدیل به قابلیت پیچ گوشتی نیز دارند و برخی دیگر نیز از پایه پیچ گوشتی هستند که تفاوت این دو در نوع گشتاور و همچنین تعداد سری های قابل پشتیبانی است. طبیعتاً بهترین پیچ گوشتی شارژی ارزان باید بتواند در کنار قیمت پایین، نیازهای کاری شما را بر آورده کند.

بهترین پیچ گوشتی شارژی ارزان دوو

بهترین پیچ گوشتی شارژی ارزان دوو

وقتی که به دنبال بهترین پیچ گوشتی شارژی ارزان می گردید احتمالاً با اصطلاح پیچ گوشتی شارژی مچی مواجه خواهید شد.

پیچ گوشتی نوعی از پیچ گوشتی های شارژی به حساب می آید که برای کارهای سبک استفاده می شود. این پیچ بندهای شارژی دارای خاصیت تا شوندگی هستند که همین ویژگی آن ها را برای انواع موقعیت سخت قابل استفاده می کند.

باتری U-force چیست؟

مورد دیگری که باید پیش از پرداختن به بهترین پیچ گوشتی شارژی ارزان به آن بپردازیم، باتری U-force است که یکی از بهترین نوع از انواع باتری دریل شارژی به حساب می آید. این باتری ها می توانند به چندین نوع وسیلۀ شارژی از یک برند متصل شده و آن را روشن کنند.

از جمله برندهایی که از این تکنولوژی در محصولات شارژی خود بهره گرفته، می توان به دوو اشاره کرد. برند دوو از باتری های U-force بهره می گیرد و در نتیجه یا یک باتری چندین ابزار را می توان راه‌اندازی کرد یا اینکه با باتری یک ابزار می توان ابزاری دیگر از همین برند را به راه انداخت.

دریل پیچ گوشتی دوو DALID18-P1

دریل پیچ گوشتی دوو DALID18-P1

دریل پیچگوشتی دوو مدل DALID18-P1 را می توان یکی از بهترین نوع پیچ گوشتی شارژی ارزان به حساب آورد. این دریل پیچ گوشتی شارژی با ولتاژ ۱۸(V) و گشتاور ۲۵ نیوتن متر توان انجام بسیاری از کار ها را دارد.

وزن کم و جا به جایی آسان تر به نسبت سایر دریل های پیچ گوشتی از ویژگی های دریل DALID18-P1 به شمار می رود. این ویژگی زمانی که قرار است در ارتفاع و شرایط نامتعادل کار کنید، بسیار به کار خواهد آمد.

اگر بخواهیم نگاهی به ویژگی های این نوع دریل شارژی داشته باشیم، به لیست موارد زیر خواهیم رسید:

  • گیربکس دو سرعته
  • سرعت ۳۵۰ الی ۱۳۰۰ دور در دقیقه
  • مجهز به گیره نگه دارنده (belt hook)
  • ولتاژ ۱۸V
  • گشتاور ۲۵ نیوتن متر

از جمله ویژگی های این نوع بهترین پیچ گوشتی شارژی ارزان می توان به بهره‌گیری از باتری U-force اشاره کرد. البته باتری و شارژر این دریل را باید جداگانه تهیه کرد.

پیچ گوشتی دوو شارژی مدل DAS360L

پیچ گوشتی دوو شارژی مدل DAS360L

این پیچ بند شارژی مچیدارای ۵۴ عدد سری متفاوت است و برای باز و بسته کردن انواع پیچ‌های دو سو، چهارسو، آلن و… می توان از آن استفاده کرد. بنابراین پیچ گوشتی مچی ۳۶۰ که با نام فنی DAS 360 L شناخته شده را می توان بهترین پیچ گوشتی شارژی ارزان به حساب آورد.

موتور این پیچگوشتی ۳۸۰ وات بوده و سرعت آن ۱۸۰ دور در دقیقه است؛ همچون نوع باتری بکار رفته در این پیچ گوشتی مچی نیز ۳۸۰ وات۱۳۰۰ میلی آمپر با ولتاژ ۳٫۶ ولت است.

این پیچگوشتی دارای LED است و برای کار در موقعیت نور کم و تاریک نیز کارایی دارد و مجهز به هشدار کم شدن باتری است. در زیر می توانید به مشخصات کلی این پیچ گوشتی نگاهی داشته باشید:

  • قدرت موتور ۳۸۰ وات
  • نوع باتری ۱۳۰۰ میلی آمپر در ساعت
  • ولتاژ باتری ۳٫۶ ولت
  • دارای چراغ LED جهت کارکرد بهتر در نور کم
  • دارای نمایشگر LED میزان شارژ باتری
  • دارای ۵۴ عدد سری مختلف

 

نکته پایانی

در این مطلب به بهترین پیچ گوشتی شارژی ارزان پرداختیم؛ این پیچ گوشتی ها می تواند از نوع مچی یا U-force باشد و شما بر حسب گشتاور و قدرت موتور می توانید پیچ گوشتی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شما می توانید برای خرید بهترین ابزارآلات شارژی و برقی به وبسایت نارنج لند مراجعه کنید. نارنج لند به طور تخصصی انواع ادوات و لوازم فنی و برقی مورد نیاز مشاغل و صنایع مختلف را از برندهای معتبر و مطرح دنیا با گارانتی اصالت کالا و قیمت های شرکتی عرضه می کند.

 

1 نظر در “بهترین پیچ گوشتی شارژی ارزان

  1. علیرضا گفت:

    قیمت کجا نوشته شده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *