بلاگ

بهترین مارک اره برقی

بهترین مارک اره برقی
5/5 - (1 امتیاز)

معرفی بهترین مارک اره برقی برای کسانی که قصد خرید این دستگاه را دارند، اهمیت بسیاری دارد. یکی از ابزارهای مفیدی که در باغبانی و صنایع مختلف بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد، اره برقی است.

در صنعت باغبانی با بهره گیری از تیز بودن و کارساز بودن این دستگاه می توان هر گونه چوب و تنه مستحکمی را به راحتی از میان برداشت.

امروزه برند های مختلفی در زمینه تولید این ابزار مشغول به فعالیت هستند که آشنایی با آن ها به افرادی که در صنعت باغبانی مشغول به کار هستند، کمک می کند تا از وجود اره موتوری به خوبی استفاده و بهره مند شوند.

بهترین مارک اره برقی کدام است؟ ما در پاسخ به این سوال شما را با چند برند معروف در زمینه ی تولید اره برقی آشنا خواهیم کرد تا بتوانید به هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بیشتر بدانید: انتخاب اره برقی مناسب

در صنعت باغبانی با بهره گیری از تیز بودن و کارساز بودن دستگاه اره برقی می توان هر گونه چوب و تنه مستحکمی را به راحتی از میان برداشت.

اره برقی تاپ گاردن

تاپ گاردن بهترین مارک اره برقی

اره برقی تاپ گاردن مدل ECS-400S ابزاری است که از آن برای بریدن و یا هرس کردن درختان استفاده می گردد. این اره برقی مجهز به یک موتور با قدرت ۲۴۰۰ وات می باشد و با گردش موتور به دور زنجیر این ابزار، عملیات اره کردن شروع می شود.

طول تیغه ای که بر روی اره برقی تاپ گاردن تعبیه شده است برابر با ۴۰ سانتی متر (۱۶ اینچ) می باشد. وزن این محصول ۶ کیلوگرم است. اره برقی یا زنجیری تاپ گاردن که به نام اره موتوری نیز شناخته می شود، یک اره مکانیکی قابل حمل است.

اره برقی بوش

بوش بهترین مارک اره برقی

اره زنجیری برقی بوش مدل AKE 35 با توان دستگاه ۱۶۰۰ وات و دارای طول تیغه ۳۵۰ میلی متری است. دندانه‌های محکم و درشت از جنس فولاد سخت بوده به عنوان یک اهرم مناسب عمل کرده و امکان برش دقیق‌تر و با کیفیت تر را فراهم می‌سازد. سرعت حرکت زنجیر این اره ۹ متر بر ثانیه می‌باشد.

این ابزار برقی با وزن ۴ کیلو‌گرم و قدرت ۲/۲ اسب بخار و بهره گیری از طراحی محکم می‌توانید الوارهای چوبی یا تنه‌ ی درختان را به‌ سرعت و سهولت برش دهید. سرعت حرکت زنجیر این اره زنجیری ۹ متر بر ثانیه است.

اره زنجیری بوش مجهز به دکمه خاموش واکنش سریع که باعث می‌شود تا اره در عرض کمتر از یک ثانیه از حرکت ایستاده و شرایط را برای حفظ هرچه بیشتر ایمنی کاربر فراهم می‌سازد.

طراحی ارگونومیک این اره زنجیری برقی موجب شده است تا کاربران بتوانند به راحتی با آن کار کرده و از خطر بروز کمردرد و یا بازو درد را در هنگام کار با این محصول در امان باشند.

از دیگر ویژگی‌ های این محصول می‌توان به مخزن ۲۰۰ میلی‌ لیتر روغن آن به همراه شاخص سطح اشاره کرد.

اره برقی ماکیتا

ماکیتا بهترین مارک اره برقی

اره برقی مدل UC4041A یکی از انواع این دستگاه‌ها بوده که شرکت ماکیتا آن را تولید می‌کند. این دستگاه برقی، موتوری با توان ۱۸۰۰ وات دارد و برای این منظور باید به برق ۲۲۰ ولت شهری متصل شود.

موتور این دستگاه قدرت مناسبی داشته و همین موضوع موجب می‌شود تا کاربر بدون دردسر بتواند قطعات را برش دهد. کابل برقی که ماکیتا برای این محصول در نظر طولی ۳۰ سانتی‌متری دارد. این طول کوتاه برای بالا بردن میزان امنیت دستگاه بوده و باید آن را به یک سیم رابط متصل کنید.

وجود ترمز روی این محصول نیز موجب بالا رفتن امنیت کار شده است. همچنین این دستگاه وزنی ۴٫۷ کیلوگرمی دارد که در دنیای اره‌ های برقی مقداری مناسب محسوب می‌شود.

این اره‌ ی زنجیری دارای ریلی ۴۰ سانتی‌متری بوده و نوع زنجیر آن ۰٫۴۳ × ۸/۳ است. موتور قدرتمند این ابزار موجب می‌شود تا تیغه با سرعت ۱۴٫۵ متر بر ثانیه حرکت کند.

از دیگر مزایای این محصول می‌توان به سیستم روانکاری آن اشاره کرد. این دستگاه دارای پمپ روغن خودکار بوده و برای روانکاری به یک مخزن روغن ۲۰۰ میلی‌لیتری مجهز شده است. این مخزن به‌ شکلی طراحی شده که کاربر می‌تواند میزان روغن موجود در آن را مشاهده کند.

اره برقی دوو

دوو بهترین مارک اره برقی

دوو شرکت خوشه‌ ای کره‌ای بود، که در تاریخ ۲۲ مارس ۱۹۶۷ توسط کیم وو چونگ، در شهر سئول تأسیس شد. نام شرکت دوو از دو بخش (Dae) که در زبان کره‌ای، (woo) به معنی عالی و که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده‌است.

دوو برندی قدیمی و صاحب نام در حوزه تجهیزات فنی و قدرتی است. بخشی از تولیدات شرکت دوو، تولید دستگاه اره برقی می باشد.

اره زنجیری برقی دوو مدل DACS2016E یکی از بهترین مدل های موجود در بازار می باشد. از مزایای دیگر اره برقی دوو نسبت به برندهای مشابه موجود در بازار، گارانتی و خدمات بعد از فروش این دستگاه می باشد، که به تعهد نارنج لند و به مدت شش ماه می باشد.

نارنج لند اولین فروشگاه آنلاین ماشین آلات صنعتی، کشاورزی، باغبانی و ابزارآلات برقی دوو با بالاترین سطح کیفیت و قیمت مناسب می باشد. اگر قصد خرید اره برقی دوو را دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بدانید: راهنمای خرید اره زنجیری

از مزایای دیگر اره برقی دوو نسبت به برندهای مشابه موجود در بازار، گارانتی و خدمات بعد از فروش این دستگاه می باشد، که به تعهد نارنج لند و به مدت شش ماه می باشد.

یکی دیگر از دستگاه های تبدیل اولیه چوب و الوارهای چوبی، دستگاه اره زنجیری یا اره برقی است. این دستگاه پرتابل بوده و به صورت دستی مورد استفاده قرار می گیرد.

اره این دستگاه به صورت یک زنجیر تیغه دار است که حول یک محور به وسیله نیروی محرک موتور به گردش در می آید و با قرار گرفتن روی انواع چوب، برشکاری چوب ها انجام می شود.

این دستگاه از زمان قطع درختان و تبدیل آن ها به الوار تا اندازه بری الوارها در کارگاه مورد استفاده قرار می گیرد و دارای انواع مختلفی است.

این که در بین تولید کننده های مختلف کدام یک بهترین مارک اره برقی بشمار می رود، بسیار حائز اهمیت است. به همین منظور در این مقاله به معرفی برندهای تاپ گاردن، ماکیتا، بوش و دوو که در زمینه تولید اره برقی در حال فعالیت هستند، پرداختیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *