اخبار

گزارش تصویری هفتمین نمایشگاه کشاورزی تهران

گزارش تصویری هفتمین نمایشگاه کشاورزی تهران
5/5 - (1 امتیاز)

هفتمین نمایشگاه کشاورزی تهران شامل،نهاده ها سیستم های نوین آبیاری کشت های گلخانه ای تهران در تاریخ ۱۹ الی ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ به همت بخش خصوصی و با حضور بیش از ۳۵۰ شرکت تولیدکننده ایرانی در ۲۵ هزار مترمربع ون سالن ۵ یا ملل و سالنهای ۶ ، ۷ و ۸ نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد.

هفتمین نمایشگاه کشاورزی تهران روز دوشنبه ۱۹ دیماه سال ۱۴۰۱ با حضور سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی، خیام نکوئی، معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، محمد جواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، معاون امور باغبانی وزیر جهادکشاورزی، معاون توسعه و مدیریت منابع وزیر، معاون امور زراعت، معاون آب و خاک و جمعی از مدیران ستادی و رؤسای جهاد کشاورزی استان ها و همچنین رؤسای اتحادیه ها و تشکل های بخش خصوصی افتتاح شد‌.

در هفتمین نمایشگاه کشاورزی تهران، شرکت های کشاورزی، تولیدکنندگان، محققان و دیگر فعالان بخش کشاورزی حضور داشتند؛ گروه توسعه تجهیزات فولاد بیشه از جمله شرکت های حاضر در این نمایشگاه بود که به ارائه جدیدترین محصولات خود پرداخت. گروه بیشه وابسته به شرکت صنعتی و تولیدی بابل ماشین با بیش از ۵۰ سال سابقه در تولید، توزیع و فروش ماشین آلات صنعتی و کشاورزی افتخار دارد که با عرضۀ محصولات صنعتی، کشاورزی، باغبانی و ابزار برقی دوو در بالاترین سطح کیفیت و بعنوان نماینده انحصاری ماشین آلات و ابزار برقی دوو در ایران خدمت می کند. محصولات این شرکت دارای خدمات پس از فروش در زمینه گارانتی، تعمیرات و تامین قطعات هستند.

  • سیاستهای کلی شرکت در قبال محصولات قابل عرضه نیز به صورت زیر است:
  • محصولات با دوام
  • کارخانجات مجهز دوو با تولید محصولات تایید شده با استفاده از فرآیندهای بی خطر زیست محیطی همواره بدنبال کاهش ضایعات هستند.
  • بهترین در تولید
  • خدمات مشتریان

متخصصان ما در کل چرخه فروش از انتخاب محصولات تا راه‌اندازی و روشهای تعمیر و نگهداری، یاری رسان مشتریان عزیز می باشند. در ادامه گزارش تصویری هفتمین نمایشگاه کشاورزی تهران را از نظر می گذرانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *