اخبار

حضور گروه بیشه در هشتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی

حضور گروه بیشه در هشتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی
5/5 - (1 امتیاز)

هشتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و ادوات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری صبح روز سه شنبه با حضور جمعی از مدیران وزارت جهاد کشاورزی از جمله دکتر خاوازی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی، دکتر نیازی معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی،دکتر مهاجر معاون زراعت وزارت جهادکشاورزی،خانم دکترجلیلی مقدم معاون وزیر و رئیس سازمان حفظ نباتات،آقای دکتر پاکار مشاور وزیر جهاد کشاورزی، دکتر زارعان مشاور وزیر جهاد کشاورزی و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، مهندس خوش الحان معاون فنی و مهندسی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و سایر مسئولین و مقامات در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران افتتاح شد.

این نمایشگاه با مشارکت ۲۹۸ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین، ایتالیا، ترکیه و اسپانیا با معرفی نهاده های کشاورزی – سیستم های نوین آبیاری- مکانیزاسیون کشاورزی و سایر گروه های مرتبط در سالن های ۵- ۶- ۷- ۸- ۹- ۱۰- سری ۲۵- ۲۷- ۴۱ و فضای باز و هم‌زمان با یازدهمین نمایشگاه بین المللی نهاده های کشاورزی تهران از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ دی ماه سالجاری وبین ساعت ۸ صبح تا ۱۵ در تهران دایر است.

گفتنی است که در این نمایشگاه گروه بیشه نیز حضور دارد. گروه بیشه وابسته به شرکت صنعتی و تولیدی بابل ماشین با بیش از ۵۰ سال سابقه در تولید، توزیع و فروش ماشین آلات صنعتی و کشاورزی است و افتخار دارد که با عرضۀ محصولات صنعتی، کشاورزی، باغبانی و ابزار برقی دوو در بالاترین سطح کیفیت و بعنوان نماینده انحصاری ماشین آلات و ابزار برقی دوو در ایران خدمت می کند. محصولات این شرکت دارای خدمات پس از فروش در زمینه گارانتی، تعمیرات و تامین قطعات هستند.

  • سیاستهای کلی شرکت در قبال محصولات قابل عرضه نیز به صورت زیر است:
  • محصولات با دوام
  • کارخانجات مجهز دوو با تولید محصولات تایید شده با استفاده از فرآیندهای بی خطر زیست محیطی همواره بدنبال کاهش ضایعات هستند.
  • بهترین در تولید
  • خدمات مشتریان

متخصصان ما در کل چرخه فروش از انتخاب محصولات تا راه‌اندازی و روشهای تعمیر و نگهداری، یاری رسان مشتریان عزیز می باشند. در ادامه عکس هایی از غرفه گروه بیشه را در هشتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و ادوات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری می بینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *