اخبار

نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته مازندران خرداد ۱۴۰۱

نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته مازندران خرداد 1401
5/5 - (2 امتیاز)

نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته مازندران با حضور شرکت‌های مختلف از تمام نقاط کشور برگزار شد؛ این نمایشگاه از ۱۰ الی ۱۳ خرداد برگزار شد و توجه ویژه ای روی محصولات کشاورزی و ماشین آلات داشته است.

 در نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته مازندران، شرکت هایی در بخش برداشت برنج و کمباین حضور داشتند و مهم ترین ویژگی این نمایشگاه، ایجاد محلی برای نمایش جدیدترین محصولات تولیدات داخلی بود. از جمله شرکت هایی که در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را عرضه کرد، گروه توسعه تجهیزات فولاد بیشه بود.

گروه بیشه وابسته به شرکت صنعتی و تولیدی بابل ماشین با بیش از ۵۰ سال سابقه در تولید، توزیع و فروش ماشین آلات صنعتی و کشاورزی افتخار دارد که با عرضۀ محصولات صنعتی، کشاورزی، باغبانی و ابزار برقی دوو در بالاترین سطح کیفیت و بعنوان نماینده انحصاری ماشین آلات و ابزار برقی دوو در ایران خدمت می کند. محصولات این شرکت دارای خدمات پس از فروش در زمینه گارانتی، تعمیرات و تامین قطعات هستند.

  • سیاستهای کلی شرکت در قبال محصولات قابل عرضه نیز به صورت زیر است:
  • محصولات با دوام
  • کارخانجات مجهز دوو با تولید محصولات تایید شده با استفاده از فرآیندهای بی خطر زیست محیطی همواره بدنبال کاهش ضایعات هستند.
  • بهترین در تولید
  • خدمات مشتریان

متخصصان ما در کل چرخه فروش از انتخاب محصولات تا راه‌اندازی و روشهای تعمیر و نگهداری، یاری رسان مشتریان عزیز می باشند. در ادامه عکس هایی از غرفه گروه بیشه را در نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته مازندران ملاحظه می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *