بلاگ

راهنمای خرید و انتخاب بهترین شمشاد زن

انتخاب بهترین شمشاد زن
Rate this post

امروزه با توجه به اهمیت رسیدگی به فضای سبز راهنمای خرید و انتخاب بهترین شمشاد زن توجه همگان را به خود جلب کرده است.

شمشاد یکی از گیاهانی که در فضای سبز و باغبانی به وفور مشاهده می شود و کاربردهای بسیاری دارد از جمله حفاظ محوطه، دیوار حاشیه، فضای سبز بلوارها و خیابان ها.

از آنجا که هرس کردن شمشاد با قیچی هم سخت است و هم زمان بر، برای هرس کردن این گیاه از دستگاه شمشاد زن استفاده می شود.  که در انواع شمشاد زن برقی، موتوری، شارژی و دستی تولید شده است.

امروزه پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن ماشین آلات کشاورزی و باغبانی در هرس کردن گیاهان بسیار موثر واقع شده است. اگر شمشادها به طور مداوم هرس نشوند شکل نامناسبی پیدا می کنند، که با تولید دستگاه شمشاد زن در انواع خانگی و حرفه ای مشکل هرس کردن این نوع گیاهان برطرف شده است. ما در اینجا قصد داریم که شما را با روش های انتخاب بهترین شمشاد زن آشنا کنیم.

 

از آن جا که استفاده از قیچی برای هرس کردن گیاهان سخت و زمان بر است، از انواع شمشاد زن های برقی، موتوری، شارژی و دستی می توان بهره برد.

 

انتخاب بهترین شمشاد زن: شمشاد زن برقی

 

انتخاب بهترین شمشاد زن
این نوع از شمشاد زن که در دسته ماشین آلات باغبانی برقی قرار می گیرد، از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه است. هنگام استفاده سر و صدای گوش خراشی از آن تولید نمی شود لذا آرام و پر کاربرد است.

بزرگترین عیب استفاده از این دستگاه محدودیت استفاده از کابل است، که هنگام بریدن شاخه های بزرگ ممکن است با محدودیت روبرو شوید.

شمشاد زن برقی برای استفاده در حیاط و باغ های کوچک مناسب است که پریز برق در کنار شمشادها و یا گیاهان وجود داشته باشد.

 

بیشتر بدانید: راهنمای خرید دستگاه شمشاد زن

 

انتخاب بهترین شمشاد زن: شمشاد زن موتوری

انتخاب بهترین شمشاد زن
شمشاد زن های موتوری از توان بالایی برخوردار هستند. به هنگام هرس کردن شاخه ها با سرعت و بسیار تمیز کار می کنند. از مزیت های دیگر استفاده از شمشاد زن موتوری این است که به شما این امکان را می دهد عمل هرس کردن را بدون این که دستگاه به برق متصل باشد را انجام دهید.

از معایب شمشاد زن موتوری می توان به این مسئله اشاره کرد که این نوع از شمشادزن سازگاری کمتری با محیط زیست دارد و نسبت به دیگر شمشاد زن ها قیمت بالاتری دارد.

 

انتخاب بهترین شمشاد زن: شمشاد زن شارژی

 

انتخاب بهترین شمشاد زن
شمشاد زن شارژی خیلی سریع روشن می‌شود و به سوخت گاز یا بنزین نیازی ندارد. این نوع شمشاد زن از لحاظ قیمت مقرون به صرفه است، عملکرد آسانی دارد و بسیار ایمن است.

شمشاد زن شارژی این قابلیت را دارد که توسط کاربر به صورت آزادانه و در هر کجایی که باشد از آن استفاده کند. این نوع از شمشاد زن کوچک و سبک است و دارای یک نمایشگر برای نشان دادن میزان مصرف باتری است.

 

بیشتر بدانید: بررسی انواع شمشاد زن دستی، بنزینی و برقی

 

شمشاد زن دستی

یکی دیگر از انواع شمشاد زن ها که برای هرس کردن به کار می رود شمشاد زن دستی است. این نوع از شمشاد زن دارای دو تیغه بلند است که به صورت اهرمی و توسط دو دسته به یکدیگر نزدیک می شوند و عمل کوتاه کردن و مرتب نمودن شاخه ها را انجام می دهند.

در این نوع شمشاد زن دو نوع تلسکوپ وجود دارد که طول دسته را تنظیم می کنند.

 

برای بریدن شاخه های بلند و ضخیم از شمشاد زن برقی و موتوری و برای هرس کردن شاخه ها و شمشادهای کوچک از شمشاد زن دستی و شارژی استفاده کنید.

 

نتیجه گیری

زندگی در شهرهای صنعتی افراد را برای تقویت روحیه و ایجاد آرامش در زندگی به سمت نگهداری از گل و گیاه کشانده است. برای این افراد راهنمای خرید و انتخاب بهترین شمشاد زن دارای اهمیت است. برای اینکه بوته ها و شمشادها زیبایی ظاهری خود را حفظ کنند باید در سال چند مرتبه آن ها را هرس کرد. برای سهولت این کار باید از انواع شمشاد زن ها استفاده کرد.  انواع شمشاد زن ها عبارتند از شمشاد زن برقی، موتوری، شارژی و دستی.
شمشاد زن برقی و موتوری برای بریدن شاخه های ضخیم و کلفت و برای بریدن شاخه ها و شمشادهای کوچک از شمشاد زن شارژی و دستی استفاده می شود.
از لحاظ قیمت شمشاد زن شارژی مقرون به صرفه تر می باشد، کارکرد آسان تری دارد و ایمن تر می باشد.

فروشگاه نارنج لند عرضه کننده انواع محصولات صنعتی، کشاورزی و باغبانی با کیفیت و قیمت مناسب است. اگر قصد خرید دستگاه شمشاد زن را دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *