اخبار

تجلیل از گروه بیشه به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان مازندران

تجلیل از گروه بیشه به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان مازندران
5/5 - (1 امتیاز)

نهمین همایش تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان مازندران روز ۲۰ مهر ۱۴۰۲ با حضور استاندار مازندران، معاون وزیر صمت، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران، تعدادی از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان استان برگزار شد، و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و معاون وزیر صمت در ساری برگزار شد و واحدهای برتر معرفی شدند.

در این مراسم ۱۶ واحد برتر تولیدی حامی حقوق مصرف کنندگان استان با حضور حسین فرهیدزاده معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کشور و سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در ساری معرفی و تجلیل شدند. گروه توسعه تجهیزات فولاد بیشه نیز در بین شرکت های تقدیر شده در این مراسم بود.

گروه بیشه که به عنوان واحد حامی حقوق مصرف کنندگان مازندران شناخته شده، وابسته به شرکت صنعتی و تولیدی بابل ماشین با بیش از ۵۰ سال سابقه در تولید، توزیع و فروش ماشین آلات صنعتی و کشاورزی است و افتخار دارد که با عرضۀ محصولات صنعتی، کشاورزی، باغبانی و ابزار برقی دوو در بالاترین سطح کیفیت و بعنوان نماینده انحصاری ماشین آلات و ابزار برقی دوو در ایران خدمت می کند. محصولات این شرکت دارای خدمات پس از فروش در زمینه گارانتی، تعمیرات و تامین قطعات هستند.

  • سیاستهای کلی شرکت در قبال محصولات قابل عرضه نیز به صورت زیر است:
  • محصولات با دوام
  • کارخانجات مجهز دوو با تولید محصولات تایید شده با استفاده از فرآیندهای بی خطر زیست محیطی همواره بدنبال کاهش ضایعات هستند.
  • بهترین در تولید
  • خدمات مشتریان

متخصصان ما در کل چرخه فروش از انتخاب محصولات تا راه‌اندازی و روشهای تعمیر و نگهداری، یاری رسان مشتریان عزیز می باشند. در ادامه عکس هایی از غرفه گروه بیشه را در نهمین همایش تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان مازندران ملاحظه می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *