بلاگ

ارزانترین اتو لوله کشی

ارزانترین اتو لوله کشی
4.8/5 - (233 امتیاز)

آشنایی با ارزانترین اتو لوله کشی به افرادی که قصد خرید این دستگاه پرکاربرد را دارند، کمک می کند تا بتوانند با مناسب ترین قیمت یک محصول با کیفیت خریداری کنند. اتو لوله کشی یا همان دستگاه جوش لوله پلیمری یک وسیله جدید و کاربردی می باشد که برای لوله کشی ساختمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع با پیدایش لوله های پلیمری که در بازار به آن ها لوله های پلاستیکی نیز گفته می شود، دستگاه های اتو لوله کشی پا به عرصه گذاشتند. از جمله تفاوت های این دستگاه با دستگاه های قبلی که جهت کار با لوله های آهنی بکار برده می شدند، می توان به سرعت بالای انجام کار و کاهش تعداد وسیله ها اشاره کرد.

اگر قصد خرید ارزانترین اتو لوله کشی را دارید ولی به دلیل تنوع زیاد مدل ها و قیمت آن ها با مشکل مواجه شدید، اصلا نگران نباشید ما در این مطلب شما را با این دستگاه، نحوه استفاده از آن، مزایا و مهمترین نکات هنگام خرید آن آشنا می کنیم و در آخر ارزانترین فروشنده اتوی  لوله را به شما معرفی خواهیم کرد، پس با ما همراه شوید.

بیشتر بدانید: دستگاه جوش اینورتر چیست

اتو لوله کشی یا به اصطلاح اتو جوش لوله سبز دستگاهی است که برای انجام عملیات لوله کشی لوله های سبز یا پلیمری یا پلی اتیلن یا به بیان عامیانه لوله های پلاستیکی بکار می رود.

اتو لوله کشی چیست؟

اتو لوله کشی چیست؟
اتو لوله کشی یا به اصطلاح اتو جوش لوله سبز دستگاهی است که برای انجام عملیات لوله کشی لوله های سبز یا پلیمری یا پلی اتیلن یا به بیان عامیانه لوله های پلاستیکی بکار می رود. در واقع این فرآیند با ایجاد حرارت و ذوب سطحی در دو سر لوله یا اتصالات انجام می گیرد. بکار بردن این نوع لوله کشی در مقایسه با لوله کشی فلزی به جهت سرعت بالا، حفظ بیشتر انرژی، سهولت و صرفه جویی در هزینه دارای مزایا و استقبال بسیار بالایی است.

نحوه استفاده از اتو لوله کشی

نحوه استفاده از اتو لوله کشی
نحوه استفاده از اتو لوله کشی به این صورت است که ابتدا باید بوسیله کاتر یا همان قیچی لوله، لوله ها را در اندازه های گوناگون برش دهید. همچنین دقت کنید قبل از روشن کردن اتو باید لقمه آن را با توجه به قطر لوله تعویض کنید. سپس اتو را برروی پایه مخصوص آن بگذارید، دمای مناسب برای جوش انواع لوله که در دفترچه راهنما ذکر شده را پیدا و تنظیم کنید.

زمانی که چراغ روی دستگاه خاموش شد بدان معنا است که دستگاه برای استفاده آماده و به اندازه کافی داغ شده است. سپس لوله و اتصال آن را برای چند ثانیه و بطور همزمان درون لقمه ها قرار داده و بچرخانید. بعد از آن که لوله را بیرون آوردید با توجه به زاویه لوله، اتصال آن ها را به درون هم فرو کنید.

مزایای استفاده از اتو لوله کشی

مزایای استفاده از اتو لوله کشی
از مزایای استفاده از اتو لوله کشی می توان موارد زیر را نام برد:

۱) شما با بکار بردن دستگاه اتو لوله کشی می توانید انواع سایزهای لوله را بر حسب میلی متر اتصال دهید.
۲) این دستگاه از وزن خیلی کم و حجم پایین برخوردار است و شما می توانید در هر زمان و مکانی به راحتی آن را جابجا کنید.
۳) شما می توانید از دستگاه جوش لوله پلیمری به سادگی و بدون نیاز به تخصص و مهارت خاصی استفاده کنید.
۴) این دستگاه از سرعت بالا در انجام اتصالات لوله در ساختمان و تاسیسات و قیمت پایین در مقایسه با دستگاه اتصال لوله های فلزی برخوردار است.
۵) شما می توانید بدون نیاز به دستیار و همکار و به تنهایی از دستگاه اتو لوله کشی بهره ببرید.

نکات مهم هنگام خرید دستگاه اتو لوله کشی

نکات مهم هنگام خرید دستگاه اتو لوله کشی
از نکات مهم هنگام خرید دستگاه اتو لوله کشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱) قیمت دستگاه
از آنجایی که قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بنابراین ابتدا باید میزان بودجه خود را برای خرید دستگاه اتو لوله کشی تعیین کنید.پ

۲) قابلیت اتصال به تمام لوله ها
هنگام انتخاب دستگاه توجه کنید که قابلیت جوش زدن انواع لوله ها را دارا باشد، چرا که خرید لوله به انتخاب مشتری صورت می گیرد و ممکن است لوله ای را خریداری کند که دستگاه شما توانایی جوش زدن آن را نداشته باشد.

۳) قدرت دستگاه
بطور کلی توان و قدرت هر دستگاهی بر حسب وات سنجیده می شود، بنابراین هر چه میزان وات دستگاه بیشتر باشد، آن دستگاه دارای قدرت بیشتری است. بنابراین اگر به صورت حرفه ای و تخصصی در امور لوله کشی فعالیت دارید حتما دستگاه اتو لوله کشی تهیه کنید که دارای وات بالاتری باشد.

۴) سرعت گرم شدن دستگاه
اگر دستگاهی که خریداری می کنید در مدت زمان کمتری داغ شود، سبب می شود که علاوه بر اتلاف انرژی کمتر، سرعت انجام کار شما نیز افزایش پیدا کند. بنابراین در انتخاب خود به سراغ دستگاه هایی بروید که خیلی زود داغ می شوند.

۵) کنترل دمایی
دستگاهی را انتخاب کنید که برای تنظیم دما دارای دیمر باشد، چرا که این نوع دستگاه ها به کاربر این توانایی را می دهند که در دمای مورد نظر عملیات جوش را انجام دهند.

۶) طول سیم دستگاه
دستگاهی را تهیه کنید که دارای سیم بلندتری باشد، چرا که در اینصورت در هنگام کار نیازی به سیم سیار نخواهید داشت.

۷) صرفه جویی در مصرف برق
در هنگام خرید اتو لوله کشی توجه کنید که قسمت اتصال راکت به بدنه توسط عایق حرارتی عایق بندی شده باشد، چرا که در غیر این صورت مقدار زیادی از دما هنگام روشن شدن دستگاه وارد بدنه شده و هدر می رود، و در نتیجه با افزایش مصرف برق روبه رو خواهید شد.

۸) تجهیزات جانبی
غالبا هنگام خرید این دستگاه تجهیزات جانبی مانند متر، راکت، لقمه اضافه و قیچی لوله وجود دارد که شما را از خرید جداگانه آن ها بی نیاز می کند.

ارزانترین فروشنده اتوی لوله

ارزانترین فروشنده اتوی لوله
ما در این بخش قصد داریم فروشگاه نارنج لند را به عنوان ارزانترین فروشنده اتوی لوله به شما معرفی کنیم، در واقع نارنج لند اولین فروشگاه آنلاین ماشین آلات صنعتی، کشاورزی، باغبانی و ابزارآلات برقی با بالاترین سطح کیفیت و قیمت مناسب می باشد.

اتو لوله سبز دوو مدل DAPW63B2 یکی از بهترین مدل های اتو لوله کشی موجود در بازار می باشد. از مزایای دیگر دستگاه اتو لوله سبز دوو نسبت به برندهای مشابه موجود در بازار، گارانتی و خدمات بعد از فروش این دستگاه می باشد، که به تعهد نارنج لند و به مدت شش ماه می باشد.

بیشتر بدانید: راهنمای کامل خرید دستگاه جوش

اگر به صورت حرفه ای و تخصصی در امور لوله کشی فعالیت دارید حتما دستگاه اتو لوله کشی تهیه کنید که دارای وات بالاتری باشد.

اگر برای آشنایی بیشتر با ارزانترین اتو لوله کشی، نیازمند راهنمای جامع و دقیق تری هستید فروشگاه آنلاین نارنج لند می تواند در این زمینه به شما کمک کند. همچنین اگر قصد خرید اتو لوله سبز دوو را دارید، شما می توانید از طریق بخش فروشگاه آنلاین سایت نارنج لند سفارش خود را ثبت کنید و یا در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *