بلاگ

معرفی بهترین مارک چمن زن برقی

بهترین مارک چمن زن برقی
Rate this post

آشنایی با راهنمای خرید بهترین مارک چمن زن برقی به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین و مناسب ترین دستگاه را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. از بین ابزارآلات باغبانی می توان دستگاه های چمن زن برقی را نام برد که از یک یا چند تیغه گردان تشکیل شده اند که برای برش چمن ها با ارتفاع مشخص بکار می روند.
در واقع قدرت تیغه ها قابل تنظیم اند و با حرکت دادن دستگاه به سمت جلو تیغه های مکانیکی آن عمل می کنند. جالب است بدانید که در برخی از این دستگاه ها، کارهایی نظیر کوددهی و جمع آوری ضایعات نیز انجام می شود. از این دستگاه برای زیباسازی زمین های ورزشی، فضای سبز عمومی و اماکن شخصی و غیره استفاده می شود.
ما در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی ها و معیارهای انتخاب بهترین مارک چمن زن برقی آشنا کنیم.

بیشتر بدانید: تفاوت بین دستگاه چمن زن و علف زن

دستگاه چمن زن یک ماشین کارآمد باغبانی است که می تواند طیف وسیعی از نیازهای باغبانی در امر کوتاه کردن و تراشیدن چمن ها را انجام دهد.

بهترین مارک چمن زن برقی

بهترین مارک چمن زن برقی
در گذشته و شاید هنوز هم برخی از افراد برای کوتاه کردن شاخه ها و یا تراشیدن انواع گیاهان از ابزارهای متنوع دستی مانند داس و قیچی استفاده می کنند. البته این موضوع به هنگام روبه رو شدن با حجم بسیار بالایی از گیاهان، فعالیتی بسیار سخت به نظر می رسد. اما امروزه انجام این گونه فعالیت ‌ها بوسیله دستگاه چمن زن به مراتب آسان تر شده اند. دستگاه چمن زن یک ماشین کارآمد باغبانی است که می تواند طیف وسیعی از نیازهای باغبانی در امر کوتاه کردن و تراشیدن چمن ها را انجام دهد.
اما وقتی ما با حجم بالای کاری مواجه هستیم، نیاز است تا از دستگاه های مرغوب و با کیفیتی استفاده کنیم. ما احتیاج داریم تا شناختی کامل از بهترین مارک دستگاه چمن زن داشته باشیم. نیازی که ارتباط مستقیم با نوع کار و البته حجم عملیات تراشیدن چمن خواهد داشت. پس لازم است تا قبل از معرفی بهترین برند چمن زن برقی، ویژگی ها و معیارهای تخصصی در این انتخاب را برای شما بازگو کنیم.

ویژگی های بهترین مارک چمن زن برقی

ویژگی های بهترین مارک چمن زن برقی
۱) بهره مندی از یک طراحی سبک و در عین حال ارگونومیک.
۲) بهره گیری از یک موتور با توان و قدرت مناسب.
۳) حضور یک تعادل همیشگی در حین کار با دستگاه چمن زن که ناشی از طراحی خلاقانه آن خواهد بود.
۴) تفکر ایده آل در ساخت و طراحی موتور و دیگر اقلام دستگاه به طوری که شرایط نگهداری آسانی داشته باشند و در عین حال مسیر تعمیرات پیچیده ‌ای را طلب نکنند.
۵) تولید آلودگی ‌های صوتی و البته محیطی کمتر.

معرفی بهترین مارک چمن زن برقی به شما کمک کند تا بتوانید بهترین و مناسب ترین دستگاه را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. از بین ابزارآلات باغبانی می توان دستگاه های چمن زن برقی را نام برد که از یک یا چند تیغه گردان تشکیل شده اند که برای برش چمن ها با ارتفاع مشخص بکار می روند.
در واقع قدرت تیغه ها قابل تنظیم اند و با حرکت دادن دستگاه به سمت جلو تیغه های مکانیکی آن عمل می کنند. جالب است بدانید که در برخی از این دستگاه ها، کارهایی نظیر کوددهی و جمع آوری ضایعات نیز انجام می شود. از این دستگاه برای زیباسازی زمین های ورزشی، فضای سبز عمومی و اماکن شخصی و غیره استفاده می شود.
ما در این مقاله قصد داریم شما را با چند برند معروف در زمینه ساخت و تولید دستگاه چمن زن برقی آشنا کنیم.

بیشتر بدانید: تفاوت بین دستگاه چمن زن و علف زن

از بین ابزارآلات باغبانی می توان دستگاه های چمن زن برقی را نام برد که از یک یا چند تیغه گردان تشکیل شده اند که برای برش چمن ها با ارتفاع مشخص بکار می روند.

چمن زن برقی  تاپ گاردن

تاپ گاردن بهترین مارک چمن زن برقی
دستگاه چمن زن ELM-400 یکی از محصولات تولیدی شرکت تاپ گاردن است. یکی از ویژگی‌ های این دستگاه نحوه‌ ی تامین نیروی آن است. این چمن زن انرژی مورد نیاز خود را از برق تامین می‌ کند.
توان این چمن زن برقی ۱۸۰۰ وات بوده و نوع برش آن به‌ شکل مرکزی است. پهنای برش تیغه‌ ی این دستگاه ۴۰ سانتی ‌متر بوده و ارتفاع برش آن ۲۵ تا ۷۵ میلی‌ متر است. این دستگاه وزنی برابر ۱۲٫۴۶ کیلوگرم داشته و برای آن‌ که کاربر به‌ راحتی بتواند آن را حمل کند به چهار چرخ مجهز شده است.
سرعت حرکت تیغه‌ ی این چمن زن ۳۲۰۰ دور بر دقیقه است و بدنه‌ ای مستحکم از جنس پلاستیک دارد. شرکت تاپ گاردن برای جمع ‌آوری چمن ‌های کوتاه شده، سبدی به حجم ۴۰ لیتر در نظر گرفته است. از آنجایی که این دستگاه از سوخت‌ های فسیلی برای تامین انرژی استفاده نمی‌کند آلودگی چندانی نداشته و با محیط زیست سازگار است.

چمن زن برقی بوش

بوش بهترین مارک چمن زن برقی
یکی از دستگاه‌ های چمن‌ زن برقی که توسط شرکت بوش تولید شده، مدل ROTAK 32 است. این دستگاه به یک موتور قدرتمندی مجهز شده است. میزان برش در این دستگاه را می‌توان تنظیم کرد.
مخزن این دستگاه ظرفیت قابل قبولی دارد. این محصول طراحی جالبی دارد و وزن آن بسیار مناسب است. شرکت آلمانی بوش در ساخت گونه ‌های مختلف ابزار و وسایل برقی و شارژی شهرتی جهانی دارد و بدون شک از سه شرکت برتر در ساخت محصولات با کیفیت بالا است.
چمن‌ زن مدل ROTAK-32 به یک موتور الکتریکی ۱۲۰۰ واتی مجهز شده است. تیغه‌ ی این دستگاه ۳۲ سانتی‌ متر طول دارد. میزان برش تیغه بین ۲۰ تا ۶۰ میلی‌ متر تنظیم می‌ شود. مخزن این محصول ۳۱ لیتر ظرفیت دارد. این محصول با طراحی ارگونومیک ساخته می ‌شود. دسته‌ ی محصول قابلیت تا شدن را دارد. وزن این مدل به ۷ کیلوگرم نمی‌رسد.

چمن زن برقی ماکیتا

ماکیتا بهترین مارک چمن زن برقی
چمن زن برقی ماکیتا مدل ELM-4601 از جمله محصولات تولید شده توسط شرکت ماکیتا می باشد که در گروه ابزار آلات باغبانی قرار می گیرد. این دستگاه مجهز به یک موتور با توان ۱۸۰۰ وات بوده و با وزن ۲۷ کیلوگرم ساخته می شود.
چمن زن برقی ماکیتا مدل ELM-4601 امکان تنظیم ارتفاع دسته و ارتفاع برش را دارد تا کاربر بر اساس کار خود، ارتفاع دستگاه را تنظیم کرده و با آن کار کند. حداکثر ارتفاع برش با این دستگاه ۷۵-۳۰ میلیمتر می باشد. همچنین دارای یک مخزن برای جمع آوری چمن های برش خورده می باشد. با استفاده از چمن زن برقی ماکیتا مدل ELM-4601 می توانید برشی با عرض ۴۶۰ میلیمتر ایجاد کنید.

چمن زن برقی دوو

دوو بهترین مارک چمن زن برقی
چمن زن برقی ۱۹۰۰ وات دوو و چمن زن برقی ۱۴۰۰ وات دوو دو مدل از بهترین مدل های موجود در بازار می باشد. از مزایای دیگر چمن زن برقی دوو نسبت به برندهای مشابه موجود در بازار، گارانتی و خدمات بعد از فروش این دستگاه می باشد، که به تعهد نارنج لند و به مدت شش ماه می باشد.
نارنج لند اولین فروشگاه آنلاین ماشین آلات صنعتی، کشاورزی، باغبانی و ابزارآلات برقی دوو با بالاترین سطح کیفیت و قیمت مناسب می باشد. اگر قصد خرید چمن زن برقی دوو را دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بدانید: معرفی بهترین ابزار برقی باغبانی

در معرفی بهترین مارک چمن زن برقی می توان به برندهای بوش، ماکیتا، تاپ گاردن و دوو اشاره کرد.

دستگاه چمن زن مناسب، آن دستگاهی است که می ‌تواند سطح کاملی از نیاز های شما را پاسخگو شود. بسته به نوع فعالیت باغبانی و یا کشاورزی ای که دارید، لازم است تا مدل و البته گاها برند دستگاه چمن زن مناسب را انتخاب کنید.
در سطح بازار که باشید، همراه با طیف گسترده ‌ای از انواع دستگاه چمن زن ساخته شده در شرکت های گوناگون با برند های صاحب ‌نام و گمنامی روبه رو خواهید شد. تنوعی که در نگاه نخست می ‌تواند به شدت باعث سردرگمی شما شود اما نگران نباشید ما در این مقاله شما را فروشگاه نارنج لند که می تواند در این زمینه نیاز شما را تأمین کند، آشنا کردیم.

معیارهای تخصصی

معیارهای تخصصی انتخاب بهترین مارک چمن زن برقی
۱) در نظر گرفتن نوع فعالیتی که می ‌خواهید همراه با دستگاه چمن زن انجام دهید.
۲) نوع گیاهانی که قرار است تحت تاثیر دستگاه چمن زن تراشیده شوند نیز اهمیت دارد.
۳) مساحت باغ و یا مزرعه نیز ملاکی جدی در تصمیم گیری های نهایی شما می باشند.
۴) قیمت دستگاه چمن زن نیز فاکتوری جدی است. چرا که باید کاملاً با برآورد هزینه ‌ای که از قبل انجام داده ‌اید، همخوانی داشته باشد.

مرکز فروش چمن زن برقی

مرکز فروش چمن زن برقی
نارنج لند اولین فروشگاه آنلاین ماشین آلات صنعتی، کشاورزی، باغبانی و ابزارآلات برقی دوو با بالاترین سطح کیفیت و قیمت مناسب می باشد.

بیشتر بدانید: معرفی بهترین ابزار برقی باغبانی

از معیارهای تخصصی در انتخاب بهترین مارک چمن زن برقی می توان نوع فعالیت، مساحت زمین، نوع گیاهان و قیمت را نام برد.

دستگاه چمن زن مناسب، آن دستگاهی است که می ‌تواند سطح کاملی از نیاز های شما را پاسخگو شود. بسته به نوع فعالیت باغبانی و یا کشاورزی ای که دارید، لازم است تا مدل و البته گاها برند دستگاه چمن زن مناسب را انتخاب کنید.
در سطح بازار که باشید، همراه با طیف گسترده ‌ای از انواع دستگاه چمن زن ساخته شده در شرکت های گوناگون با برند های صاحب ‌نام و گمنامی روبه رو خواهید شد. تنوعی که در نگاه نخست می ‌تواند به شدت باعث سردرگمی شما شود، اما نگران نباشید ما در این مقاله شما را با فروشگاه نارنج لند که می تواند در این زمینه نیاز شما را تأمین کند، آشنا کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *